Nehéz a magyar celebek sorsa. Hazánk hírességei fizetéskiegészítésként termékekkel üzletelnek. Pataky Attila áruja: örök élet és fiatalos külső.
A hálózatépítés nem új keletű divat a magyar hírességek körében. „Baby Sister” Hertelendy Klári és Kósa L. Adolf évek óta üzletépítőként keresi a kenyerét. A legnagyobb meglepetés talán mégis az, hogy az Edda frontembere, Pataky Attila – aki még volt nejével csatlakozott a hálózathoz – is ezzel tesz szert némi mellékesre.
– Pataky Attila legalább assistant manageri szinten áll a cégnél, amivel háromszázezer forint körül lehet keresni, és ennek érdekében kétmillió forintnyi forgalmat kell lebonyolítania havonta – mondta el lapunknak a nevében örök életet kínáló cég egyik üzletépítője. Ők Aloe verás termékeket kínálnak, amelyek fiatalos külsőt és hosszú életet ígérnek. Megkeresésünkre az énekes elmondta, hogy éppen nyaral, és nem kíván hozzászólni a témához.
Fésűs Nelly a Bors kérdésére elárulta, bizony álmai megvalósításához ő is rendszeresen szert tesz némi extra keresetre üzletkötőként.
– A hálózatépítés ma pejoratív színezettel bír, és mindenkinek viszket a tenyere, ha meghallja ezt a szót. Én azért csatlakoztam, mert a termékek egészségesek és kielégítik az igényeimet – mondta a színésznő.
A cég egyébként pecsétviasz-gombakivonatot tartalmazó egészséges kávét értékesít. Rékasi Károly és Détár Enikő szintén sikeres vezető volt ugyanannál a cégnél, ahol
Pataky is dolgozik.
– A feleségemmel valóban közösen építettük fel az üzletet, nemrégiben azonban úgy döntöttünk, hogy nem folytatjuk tovább. Az indokokról nem kívánok nyilatkozni – mondta a Borsnak a színész.
Hogy működik a rendszer?
Az úgynevezett multi-level marketing rendszerek lényege, hogy a fogyasztók a terméket továbbajánlják, az ebből származó eladásokból pedig maguk is részesednek. A tagok feladata az is, hogy egyfajta értékesítői hálózatot kiépítsenek, ugyanis az általuk beszervezett eladók által kötött szerződésekből is jelentős jövedelemre tehetnek szert.