Aktuális

Előremenekül az autóipar

Bors

Létrehozva: 2012.12.30.

Elcsépelt mondat, de igaz, az év vége egyben egy új kezdetét is jelenti, és az autógyártók csak reménykedni tudnak, hogy az ideinél sikeresebb kezdődik számukra.

Nehéz döntés lehet egy gyártó igazgatóságának zöld jelzést adnia új típusok fejlesztésére, miközben az aktuális modelleket sem viszik úgy, ahogy a gyártás megkezdése előtt tervezték. Pedig nincs más megoldás, bízniuk kell a jövőben, mert egyébként sokéves lemaradást hozhatnak össze néhány rossz döntéssel.

Ennek megfelelően a 2013-as év nem ígérkezik túl biztatónak új autók terén, mindenesetre igyekeztünk néhány újdonságot összegyűjteni, mit várhatunk 2013-ban a szalonokba.

Gondolnák, hogy a Qorosban a kínai autóipar legújabb modelljét látják? Azt az autót, melyet már kimondottan az európai piacra szánnak. A formára nem lehet panasz, a biztonsági töréstesztek még nem készültek el.

A Porsche Caymant sokan csak baby-911-nek becézik. Az új modell alumíniumkarosszériás, 40 kilóval könnyebb elődjénél, és már a belépő modell is 275 lóerős

A negyedik generációs Toyota RAV-4 jóval kecsesebb, pofásabb lett elődjénél. Az uszályszerű orr mögött tágasabb utastér várja az utazókat, míg a terepezéshez jól jön a fejlett összkerékhajtásos rendszer.

A KIA zászlóshajója a Sorento, mely ez idáig is eleganciájával emelkedett ki a versenytársak közül. Sajnos a korábbi árelőny
elolvadni látszik, de a dél-koreai autónak nincs oka szégyenkezni a többiek mellett.

Az új Octavia. Még nagyobb, még tágasabb, mint valaha. Remélhetőleg áraiban már nem nő tovább a csehek középső modellje, mert akkor nagy siker várományosa.

A Ford a Mondeót a jövőben globális modellként értékesíti, ami azt jelenti, hogy öt kontinensen gyakorlatilag azonos autókat kínálnak majd. Az Aston Martin-os hűtőrács különleges személyiséggel ruházza fel a Mondeót

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek