Sokaknál kiverte a biztosítékot Ördög Nóra új reklámja, amellyel egy parfümnek csap hírverést. Az utcákat elárasztó plakáton a várandós kismama érzéki nőként jelenik meg, ami sokakban visszatetszést kelt.
„Fedezd fel Ördög Nóra érzéki oldalát!” – hirdeti egy mindenütt felbukkanó reklám. A felhívásnak valószínűleg magyar férfiak százezrei tennének szívesen eleget, főként, hogy az óriásplakátról a műsorvezető igéző szemekkel tekint az utca népére, érzéki pózban, erotikusan nyitott ajkakkal népszerűsítve a nevével forgalmazott parfümöt.
Nem is lenne semmi baj a buja tartalommal, ha a híresség nem épp egy kerekedő pocakú, hatodik hónapban lévő kismama lenne.
Nóri azonban áldott állapotban van, és sokan úgy vélik, hogy nem illik terhes nőhöz az érzéki reklám. Az interneten számos bejegyzés tanúskodik erről.
bandita: „A parfüm még csak-csak, de amikor megláttam a reklámot:( (...) Itt egy cukimuki, antiszex illatka, társítják egy ismert médiaszereplővel, megspékelve némi lolitás-rózsaszín szexualitással, pajzán felhívással. Hogy mi a parfüm tényleges mondanivalója, ember legyen a talpán, aki ki tudja hámozni ebből a katyvaszból. (...) Minden igyekezetem ellenére sem sikerült misztikus hangulatba kerülve felfedeznem Ördög Nóra érzéki oldalát.”
Mások viszont nem találnak kivetnivalót a plakátban, mert úgy vélik, a kismamák is lehetnek szexisek. A sokat vitatott hirdetésről természetesen szerettük volna megkérdezni a csinos műsorvezetőnőt is, de néhány napra elutazott kedvesével, Nánási Pállal. Egyik legközelebbi kollégája, és barátnője, Törköly Erika, akivel együtt működtetik az Angyalműhely nevű vállalkozásukat, ismeri a műsorvezető véleményét.
– Nóri egyértelműen ahhoz a táborhoz tartozik, aki úgy véli, hogy aki gyermeket vár, az nem szűnik meg automatikusan nő lenni, mindössze egy pluszszerepre, az anyaságra készül. Ettől még ízig-vérig nő marad, akiből adott esetben árad a szexualitás is. Aki állapotos, igenis lehet szexi.
"Nórival az utóbbi két év során számos sikeres kampányon vagyunk túl, melyek során az AVON és Nóri között mondhatni barátság alakult ki, így természetesen nyomon követjük, és adott esetben részesei vagyunk élete főbb változásainak. A Sensuelle parfüm fotói már szeptemberben elkészültek, és október-november folyamán értesültünk arról, hogy Nóri babát vár. Mivel maga a Sensuelle parfüm kampány csak februárban indult, dönthettünk volna úgy is, hogy nem hozzuk nyilvánosságra a képeket - de ez fel sem merült bennünk" - mondta Tóth Veronika, az AVON Magyarország PR & reklám vezetője.
"Az AVON mint nőkért felelős és világszinten a legtöbb nőt foglalkoztató vállalat számára teljesen természetes, hogy amennyiben egy nő anyai örömök elé néz, annak szívből örül. Sok területen harcolunk a nőkért, például a mellrák vagy a nők elleni erőszak leküzdése témájában is. Hogyan állhattunk volna el egy hiteles, partneri kapcsolattól azért, mert Nóri babát vár? Ellenkezőleg! Vele együtt örültünk, és biztosítottuk őt arról, hogy élete legszebb szakaszában ugyanúgy, továbbra is vele szeretnénk dolgozni, és nem áll szándékunkban mást keresni a kampányhoz" - tette hozzá a reklám vezető.
Csides Kata szexuálpszichológus szerint viszont megosztják a társadalmat azok a reklámok, amelyek terhes nőkkel készülnek. – A férfiak Nóri parfümreklámja kapcsán a saját barátnőjükkel, feleségükkel azonosítják a műsorvezetőnőt – mondja a szakember.
– Ezért el is rohannak, és vesznek pár üveggel. A férfiagy így működik: ha bármilyen termékhez nőt kapcsolunk, úgy érzik, hogy a hölgyet is hazaviszik valamilyen formában.
- Az állapotos nő megjelenítése azonban igencsak megosztó dolog. Egyfelől ebben is hangsúlyosan jelen van a szexualitás, az erősebbik nem számára ku-riózum a terhesszex elképzelése is, mert átmeneti állapotról van szó, és ez – mivel megismételhetetlen – izgalomba hozza őket.
Másfelől viszont úgy gondolják, hogy a terhesség magánügy és intim dolog, amit ízléstelen mutogatni vagy szexuális összefüggésben emlegetni. Szavait alátámasztják rögtönzött felmérésünk résztvevői.