Egy darabig tűrte a mocskolódást, majd úgy döntött, hogy becsületsértésért feljelenti egyik vendégét Bányai Róbert szállodaigazgató. Meg is nyerte a pert.
Példátlan eset történt az egri Korona Hotelben, amelynek büntetőjogi része már jogerősen is lezárult. A szálloda igazgatója feljelentette az egyik vendégüket.
– Hamar kiderült, hogy a társaság abba a kategóriába tartozik, akiknek mindig meleg a sör és hideg a leves – meséli lapunknak Bányai Róbert. A Korona Hotel igazgatója mindvégig igyekezett udvariasan viszonyulni hozzájuk, ám egyszer betelt a pohár.
– A cigányzenekarnak pénzt adtak, hogy a folyosókon húzzák tovább a nótáikat éjjel kettőkor, miközben a többi vendég már aludt. Mikor ezt a kérést megtagadtuk, elkezdtek fenyegetőzni, a vezéralakjukat úgy kellett lefogni. Végül a zenekar tagjait is inzultálni kezdték – idézi fel a kellemetlen pillanatokat a szállodavezető.
– Ez volt az a pillanat amikor eldöntöttem, hogy becsületsértésért feljelentem az embert. Szerintem a magyarországi szállodavezetők közül elsőként. Már le is zárult a per, amit megnyertem, bocsánatkérésre kötelezték az illetőt. Pedig a Magyar Szállodaszövetség próbált lebeszélni a bírósági útról, mondván a vendégnek mindig igaza van. Hát kiderült: ez nem így van – mondja az igazgató, aki azt is elárulta, hogy ő bizony nem tartozik a kekec vendégek közé.
– Életemben egyszer küldtem vissza egy mojitót, mert három ujjnyi cukorszirup volt az alján, de ezt leszámítva inkább csak figyelek és tanulok mindenhol. A legtöbbet egyébként a szálloda tulajdonosától tanultam. Neki is köszönhetem, hogy a 2012-es év borgasztronómusának választottak Egerben. S őszintén szólva, erre büszkébb vagyok, mint a perre.