Csúnya átverés áldozatai lettek – így érzi a csepeli Makács család. A siófoki Ibiza Hotelből a már befizetett nyaralás előtt két nappal üzentek, hogy ne menjenek, a szálloda nem készült el.
Makács Imréné Mária a nyugdíjából spórolta össze azt a 86 ezer forintot, amit befizetett, hogy a családját meglepje egy balatoni nyaralással. – A lányommal és a két gyerekével szerettem volna eltölteni augusztus elsejétől egy hetet a Balatonon. A szallodakuponok.com oldalon indított szobafoglalásomat a siófoki Hotel Ibiza július 11-én visszaigazolta.
Két nappal a nyaralás megkezdése előtt kaptam egy e-mailt, hogy műszaki okok miatt a szálloda szolgáltatásait nem tudjuk igénybe venni, de a pénzt tizenöt napon belül visszafizetik. Az aláíró Sz. Szabolcs, az üzemeltető cég ügyfélvezetője volt.
A pénz nem érkezett meg, de helyette jövő évi nyaralást ajánlottak, vagy idén szeptembertől az év végéig a cég tulajdonában levő valamelyik másik szállodába kínáltak elhelyezést. – Ezt nem értem, hogy képzelték! Hiszen szeptembertől elkezdődött az iskola. Arról nem is beszélve, hogy a felkínált szállodákra rákeresve elképesztő véleményeket olvastam az interneten – panaszkodott Mária. Abban reménykedett, hogy a kuponos cég jótáll az általa hirdetett cégért, de a Szállodakuponok minden felelősséget a hotelre hárított.
A kft. tovább hitegette, de már telefonon elérhetetlenek, e-mailben újabb és újabb határidőt jelölnek meg, mindig hozzátéve: ne tereljék jogi útra az ügyet. – Megelégeltem, és feljelentést tettem. Kiderült, hogy nem vagyok egyedül, másokat is rászedtek – tette hozzá a csalódott nagymama. – Az interneten a károsultak már egy közösségi oldalt is létrehoztak.
A rendőrség csalás bűntett elkövetésének gyanúja miatt egyelőre ismeretlen tettes ellen folytat eljárást. A Somogy megyei fogyasztóvédelmi hatóság is kapott bejelentést, ott is eljárás indult tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése miatt. Az érintett cég lapunk számára is elérhetetlennek bizonyult.
Még több hírért kattintson Facebook oldalunkra!