Nemcsak a szigorú kritikusok szerint van fényévekre a jó életrajzi filmtől a nemrégiben bemutatott Diana-film, a nézőket sem hozta lázba a Naomi Watts főszereplésével készült alkotás.
Az egyszerűen csak Diana címmel futó film már a nagy-britanniai premierje után is meglehetősen rossz értékeléseket kapott, emiatt mindössze harmincnyolc ország döntött úgy, hogy a mozik műsorára tűzi. Ennek ellenére sokat vártak az amerikai bemutatótól, hiszen Diana a tengerentúlon is rendkívül népszerű, de hatalmas pofont kapott az élettől a rendező Oliver Hirschbiegel és csapata.
A walesi hercegné életének egyik fontos szakaszát feldolgozó film ugyanis az első hét végén mindössze 14 millió forintnyi bevételt hozott. Ez a szám különösen annak fényében alacsony, hogy a produkció gyártási költségei közel tízmilliárd forintra rúgtak, és a film az amerikai premier előtt is mindössze 1,5 milliárdot „termelt”.
– Lehet, hogy papíron briliáns volt a film, de a mozivásznon csak a szenvedést és hibák tömkelegét lehetett látni, amire a nézők is felfigyeltek. Ráadásul maga a királyi család is elégedetlen a sztorival és a néhai hercegné ábrázolásával. Ennél rosszabb reklám nem kell egy filmnek – nyilatkozta egy hollywoodi bennfentes.
Sokak szerint a szívek királynőjét alakító Naomi Watts is ludas a film kudarcában, mert egy interjú közben faképnél hagyta a BBC újságíróját, akinek kérdéseit kényelmetlennek ítélte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.