A tévénézők lemaradtak a legjobb műsorról, KERO ugyanis a Rising Star reklámszünetében lerohanta Mező Misit. Azért ordított vele, mert zsűritársa az adás alatt beszólogatott neki.
Elvesztette béketűrését Kerényi Miklós Gábor vasárnap este, és határozott stílusban osztotta ki Mező Misit. A zenész „bűne” annyi volt, hogy a felvételeken utólagosan is hallható módon, folyamatosan kommentálta Kovács Gyopár zsűrizésekor a Tanár úr hozzászólását. De más véleményen volt Fehérvári Gábor Alfréd és Keresztes Ildikó duettjének megítélése során is. Annyi lélekjelenléte maradt ugyan KERO-nak, hogy ne élő adásban rohanja le Mezőt, de a reklám alatti szünetben már egy cseppet sem foglalkozott azzal, hogy a helyszínen a döbbent közönség szem- és fültanúja haragjának.
A hosszú percekig tartó, kellemetlen vitában hallhattuk, hogy a Tanár úr szerint a duett nem alázatról és tiszteletről szól, mire Misi annyival védekezett, hogy ő is elmondhatja a véleményét, még akkor is, ha az nem egyezik zsűritársáéval, ezenkívül szakmai múltjának és jövőjének fontosságára hivatkozott. KERO a vita hevében annyit válaszolt:
„Maga szakmailag sehol sincs az én ötvenéves múltamhoz!” Egy korábbi sérelmet is felemlegetett még a tavaly novemberi válogatóról, amikor Misi Gyémánt Valentint a legjobb negyven közé jutatta a Tanár úr ellenében.
A direktor a Borsnak elmondta, kollégája szerinte helytelenül, az érzelmeire hagyatkozva szavazott igennel Alfréd produkciójára.
– Misi másként képzeli el egyes dolgok megítélését, és ezeknek egy részét egyszerűen a belső élményei alapján építi föl.
– Vannak dolgok, amiken nem lehet vitázni. Például arról, hogy egy duett miről szól, ez nem érzelmi kérdés, ennek a műfajnak vannak konkrét meghatározásai. A duett két ember kapcsolatáról és viszonyáról szól, ha ellenségek, ha barátok, akkor is duett, mert két ember együtt énekel, és az érzelmeik összekapcsolódnak. Erről építő jellegű vitáink vannak – tette hozzá a Bors kérdésére még a helyszínen, miután valamelyest csillapodtak a kedélyek.
Korábban is volt szóváltás a zsűri két tagja között. KERO néhány beszólásából idézünk:
„Misi, ez csacsiság, ami most történt! (...) Nem hall a fülével, Mihály? Figyeljen arra, amit mondok, könyörgöm, értelmesen mondom, figyeljen két mondatot! (...) Elmondhatom a két mondatot, vagy belepofázik? (...) Ehhez nem adom a nevemet, mindennek van határa.”