Nem kell félteni a becsődölt Győr sztárfocistáit. Habár a céges Audikat leadták, méregdrága Mercedesekkel járnak edzésre. A sportigazgató ellenben lemondott a luxusról.
Továbbra is hatalmas a bizonytalanság a jövőt illetően a Győri ETO-nál, miután a futballcsapatot működtető Quaestor becsődölt, és a főszponzor Audi is megvonta a támogatását. Ismert, a német autógyár a klub rendelkezésére bocsátott autókat is visszakérte, ennek ellenére azért nem állt meg az élet. A játékosok továbbra is készülnek a bajnokikra, és egyelőre arról sincs szó, hogy tömegközlekedési eszközökkel közelítenék meg a hatósági zár alá került ETO Parkot. Sőt összeállításunkból kiderül, hogy a csapat legjobb játékosai továbbra is luxusjárgányokkal járnak edzésre.
Rudolf Gergely - Mercedes SLK 200 Kompressor (5 millió forinttól)
A válogatott csatár Windecker József társaságában csinos kis járgánnyal, az elsők között távozott a hét eleji edzésről. A korábbi céges autómárkát lecserélte, de kitart a német minőség mellett. Sportos cabriója szakértőnk szerint öt-hat éves lehet, vagyis nem egy mai darab.
Priskin Tamás - Mercedes CLA (8 millió forinttól)
A sok év után Győrbe visszatérő támadó, aki mindig is odavolt a drága autókért, szintén az Audi egyik német vetélytársának autóját használja. Érdekesség, hogy a Mercedes négyajtós, sportos cabrióit, a CLA-kat, akárcsak az Audi bizonyos típusait, Magyarországon gyártják, Kecskeméten.
Lipták Zoltán - Kia Sportage (6 millió forinttól)
A válogatott középső védő a sportos járművek helyett az alkatához illő, robusztus, városi terepjárókat részesíti előnyben. A Kiával német gyártmányokhoz képest milliókat spórolt meg.
Szasa Sztevanovics - Ford Kuga (4 millió forinttól)
A klub szerb sportigazgatójánál elég látványos a változás. Nemrégiben még egy elegáns Audi A6-ossal járt a klubszékházba, ám a csődbe jutás óta egy Ford típusú városi terepjáróra váltott. Az autók értékében 2–3 millió forintnyi különbség is lehet.
Légiósok - Volkswagen Golf 7-es széria (4 millió forinttól)
A Sevillában is megfordult bosnyák válogatott csatár, Miroslav Stevanovic több társát is egy spanyol rendszámú 7-es Golffal fuvarozza. A népszerű német márka nem tartozik az olcsó autók közé, ám a magyar támadók hivalkodó kocsijaihoz képest átlagos megjelenésűnek számít.