Birodalmat épített fel DVD-ivel, pékáruival és könyveivel. Új írásával azonban nem kaszálni akar, úgy érzi, missziót teljesít. A nyomtatás azonban elakadt.
Az utolsó pillanatban meg kellett változtatni Schobert Norbi új, A nagy kalóriahazugság című könyvének borítóját, ugyanis túl veszélyesnek, nagy cégek által perelhetőnek bizonyult. Bár a fitneszguru már a sajtótájékoztatón hangoztatta, nem fél szembeszállni a „nagyhatalmakkal”, a kólagyártó cégekkel mégsem szeretné összeakasztani a bajszát.
– A könyv borítóján sírok láthatók, amelyek finomított szénhidrátokból lettek összerakva. Maga a sírkő hamburger, a fejfa sült krumpli, a mécsesek pedig kólásüvegek, ezenkívül még rengeteg cukor látható a sírkövek körül. Az elsô grafikán veszélyesnek bizonyult az üvegek ábrázolása, ugyanis túlságosan hasonlítottak egy bizonyos cég üvegeire, ezért azokat át kellett rajzoltatni – magyarázta Norbi.
– Nem cégekkel szeretnék harcolni, hanem a nagyhatalmakkal, amelyek arra kényszerítenek, hogy nem megfelelő élelmiszereket vegyünk, utána meg gyógyszereken éljünk – fogalmazott a fitneszguru, aki küldetésének érzi, hogy felnyissa az emberek szemét, megmentse az életüket.
– Nem a pénzért csinálom, hanem azért harcolok, hogy egészségesebben éljünk, hogy megéljük a nyugdíjkorhatárt. Pénzt keresni sokkal egyszerűbb lett volna egy tuti recepttel, ha olyan könyvet írtam volna, amely megmondja, hogyan fogyjunk tíz kilót egy hét alatt. Nem ez volt a cél – szögezte le.
A Schobert család, amit lehetett, már elért. Számtalan DVD-t és könyvet adtak ki a nevük alatt, amely ma már márka. Norbi azt is elárulta, mennyit keresett első könyvével.
– Próbálkoztam az elmúlt években sikerkönyvek írásával, nem ment. Az első viszont nagyon jól fogyott, 300 milliót kerestem vele az eladott példányszámok után. A mostani könyvet is sokan keresik, szerencsére, listavezető. De nem a pénzt számolom, hanem hogy hány életet menthetek meg vele.