Az énekes szerint a közösségi médián keresztül lehet a legtöbb embert elérni. Napi 6-8 órát tölt telefonnal a kezében.
Vicces képeit akár kétmillióan is látják, élő bejelentkezéseivel százezer embert is elér. Több mint félmilliós táborának köszönhetően Kasza Tibi nemrég beseperte a Magyarország legnépszerűbb közösségi médiás celebje címet. Jó ideje ugyanakkor az is tisztán látszik, az énekesből egyszemélyes showmanné lett Tibi ma már bevételeket is produkál a Facebook-lapjából, hiszen számos nagy cég hirdetése bukkan fel az oldalán, videóiban.
– Két évvel ezelőtt tudatosan kezdtem el építeni az oldalt, úgy gondoltam, ez az egyik leghatékonyabb reklámfelület ma, amely tömegeket vonz és mozgat – mondta Kasza a Borsnak.
– Soha nem költöttem egy forintot sem hirdetésre, és ma ott tartok, hogy a legnagyobb cégek versengenek azért, hogy nálam hirdessenek. Ki merem jelenteni, ma már főállásban Facebookozom. Napi hat-nyolc órát töltök telefonnal a kezemben, és tizenöt bejegyzésem van. Mérhetetlen szabadság ez nekem – magyarázta.
Tibi nem titkolja, ez a „munka” új távlatokat nyitott az életében, és bár esze ágában sincs felhagyni a zenéléssel, műsorvezetéssel, nem tartja kizártnak, hogy a jövőben akár csak a közösségi portálból is meg tudjon élni.
– Ma már mini főzőműsorokat, vicces képeket, sőt élő bejelentkezéseket is rendszeresen alkalmazok az oldalon. Utóbbiban én voltam az első itthon. Úgy érzem, megtaláltam azt az egyensúlyt is, hogy a reklámok ne legyenek túlzóak, bántóak, tolakodóak. Egy dolog biztos még, a magánéletem intim dolgait sosem közvetítenénk élőben. Igaz, a szerelmemet, Manót rendszeresen követelik az oldalam követői, ha nem látják mellettem. Az a célom, hogy jövő ilyenkorra már egymillió követőm legyen – tette hozzá Kasza Tibi.