Hét év után indult újra közvetlen járat Budapest és New York között, hála a lengyel LOT légitársaságnak. Mégis sikerült beleköpniük az utasok levesébe. A Borsnak nyilatkozó Laczkó Sándor két hónapja fut a pénze után.
– New Yorkból jöttünk volna haza júniusban. A reptéren közölték, egy órával később indul a gép. Gondoltuk, ennyi belefér. Beszálltunk, majd a kifutón megálltunk. Négy és fél órán át ültünk ott, mire közölték, hogy szálljunk le, mert törölték a járatot, a terminálban majd informálnak minket – mondja a Borsnak a Class Fm műsorvezetője. Végül – elmondása szerint – semmilyen segítséget nem kaptak, sem vizet, sem ételt.
– E-mailben jeleztem a panaszokat, amire annyit válaszoltak, hogy sajnálják, de nem jár kártérítés, mert a rossz idő miatt törölték a járatot – panaszolja Sándor, aki furcsállja, hogy míg ők négy órát dekkoltak a gépen, addig több mint száz gép gond nélkül indult útnak. Szerinte ennyi késéssel, ilyen távolságnál nagyjából 600 euró, azaz úgy 200 ezer forint járna vissza kártérítésként. – Ha fél év után sem történik semmi, felkeresem akár a lengyel fogyasztóvédelmet, vagy az uniós repülési felügyeletet. Nem hagyom veszni a pénzem – mondja a műsorvezető, akinek főként azzal van gondja, hogy nem kaptak megfelelő segítséget.
A Bors kereste a légitársaságot is, de lapzártánkig nem válaszoltak.