Poénnak indult, de remek marketingakció lett a szakadó esőben, felfújható gumimatracokon fotózkodó fiú képeiből. Bölcs Áron egy balatoni szálloda ajándékboltjában dolgozik nyaranta, a képeket pedig az üzlet előtt készítette.
– Egy éve akkora felhőszakadás volt, hogy a csatorna nem bírta el a hatalmas mennyiségű vizet, így az teljesen elöntötte az üzlet előterét. Megfogtam az első kezem ügyébe akadt matracot, ráfeküdtem, és megörökítettük a pillanatot – emlékezett vissza a Borsnak a 25 éves fiú, aki egyébként főállásban lemezlovasként dolgozik. A nem mindennapi fotó persze felkerült a netre, ahol óriási sikert aratott. Rövid idő alatt több mint 22 ezren kedvelték, sőt mi több, Áront még az aktuális esti időjárás-jelentésbe is betették az egyik tévécsatornánál. Éppen tegnap volt az évfordulója az első akciónak, így az önjelölt marketinges megismételte azt.
– Szinte hihetetlen, de a hatalmas kánikula után pont most szakadt le az ég. A matrac után váltottam, végül egy gumicsónak mellett döntöttem. Az első fotó után a szállodavendégek fejezték ki tetszésüket, ma pedig már többen felkerestek, hogy vennének a gumicsónakból – büszkélkedett.