A kismama egy hajnövesztő készítmény reklámarca lett, de akciója inkább visszatetszést és felháborodást keltett az emberekben.
Órási visszhangot váltott ki Kulcsár Edina a közösségi médiában, miután egy új, hajnövekedést serkentő szérumhoz készült reklámfotón kopaszra montírozták. Az egykori szépségkirálynő egy kozmetikai cég nemzetközi arca lett, és szinte azonnal a támadások kereszttüzébe került, érzéketlenséggel, illetve pénzhajhászással vádolták meg.
Sokak szerint már az is véleményes, hogy egy teljesen egészséges, szép hajkoronájú nő egy „álkopasz” képpel reklámoz egy hajhullás elleni készítményt, hogy ezzel inspirálja vásárlásra az embereket. A nagyobb bajt a kommentelők zöme inkább abban látja, hogy a hirdetés és a fotó azokra nézve kifejezetten sértő, akik például kemoterápia vagy egyéb betegség miatt vesztették el a hajukat.
Edina egyébként a Facebook-oldalán az egyik, kulturáltan megfogalmazott negatív véleményre válaszolt is, sőt a népszerű íróval és többszörös ráktúlélővel, Szentesi Évával nyilvános nézeteltérésük is támadt a közösségi médiában. Az eszmecserét két, igen hosszú hozzászólásban folytatták is, és míg a szépségkirálynő szerint Szentesi túl sokat képzelt a kampányba és a fotóba, addig az írónő egyszerűen csak azt mondja – amit a reakciók is alátámasztanak –, hogy a kampány csúnyán félrement és a kopaszságot rossz környezetbe helyezi.
Kulcsár Edinát kerestük, hogy fejtse ki véleményét, de menedzserén keresztül azt üzente, a Facebookon már mindent elmondott, amit szeretett volna.
„Igen, ebbe én is belegondoltam, bár sokszor találkozom ilyen gondolatokkal más posztom alkalmával is. Például amikor a mamámmal vagyok és akkor írják nekem kommentben, hogy az övék már nem él. De nem szabad a rossz dolgokra gondolni” – írta ki a reklámfotója alá Edina egy rajongójának válaszul,
E-mailben érdeklődtünk a terméket gyártó cégnél is, miért pont a szépségkirálynőt és miért pont így használták a kampányukban, ám kérdéseinkre ez idáig nem kaptunk választ.