<p>11,3 millió forintból készülnek Nacsa Olivér és Bagi Iván köztévén futó műsorának epizódjai. A gyártónak gondjai akadtak: végrehajtást kért rá a NAV. </p>
Tíz évvel ezelőtt még nézettségi csúcsokat döntöttek a Banánhéjjal, a Médiacápával és a Bagi–Nacsa Show-val, de amióta kikerültek a kereskedelmi csatornák műsorkínálatából, döcög a humorista páros szekere. Az MTVA a jelek szerint mégis elégedett a Nacsáék nyújtotta színvonallal és nézettségi adatokkal, ugyanis tavalyi mélyrepülésük ellenére sem szüntette meg a szerződésüket. A Bors megtudta, 2016-ban 192,1 millió forintos műsorgyártási szerződést kötött az MTVA a parodisták műsorának legyártására.
– A Bagi–Nacsa Show című műsor gyártására vonatkozó együttműködés 17 epizódra és tartalmi igény szerint további egy epizódra szól, ebben az MTVA partnere a Timelapse Produkciós Kft. – írta válaszként az MTVA arra a kérdésünkre, hogy a 2016-os szerződés hány epizódra szól. Így nem nehéz kiszámolni, hogy 11,3 millióból készültek az egyes adások. A műsorgyártó szerződése december 31-én jár le, pár héttel ezelőtt azonban a NAV érdeklődési körébe került: a hátralékkezelési osztály végrehajtást kért rá.
Nacsáékat szerettük volna kifaggatni erről és arról is, hogy milyen tervekkel készülnek 2017-re, de nem nyilatkoztak a Borsnak. A humoristák tavaly márciusban, három hónapos átmeneti száműzetés után érték el az említett mélypontot. Az Origo akkor beszámolt arról, hogy érdektelenségbe fulladt a visszatérésük. Az ötven év alatti korosztály tulajdonképpen egy pillantásra sem méltatta a műsorukat, a teljes lakosság körében pedig alig négy százalék körül mozgott a nézettségük, miközben a Barátok közt például harminc százalékon dübörgött. Idén jobban teljesítettek, átlagosan nyolc százalék körüli nézettséget hoztak.