Celeb

340 milliót kaszál Fábry a köztévénél

Bors

Létrehozva: 2016.08.13.

<p>Ősszel folytatódik a showman műsora, akinek cége az idén a tavalyinál is többet kasszírozhat.</p>

Még az is kérdéses volt tavaly év elején, hogy lesz-e egyáltalán Fábrynak műsora a köztévén, idén pedig kiderült, közel félmilliárd forintért gyárthat show-mûsort a humorista.

Nem tudni, miért, de tavaly év elején rosszul állt a humorista szénája, mivel az MTVA vonakodott szerződést hosszabbítani vele. A Borsnak azt mondta a showman, lógnak a levegőben. A hosszú tárgyalásoknak lett eredménye: újabb szerződéshosszabbítás, ám Fáb­rynak el kellett fogadnia, hogy nem ér már annyit, mint korábban. A köztévé úgy döntött, míg évekig 22 millió + áfa összeget fizetett adásonként a humorista cégének, hogy legyártsa a műsort, mostantól be kell érnie 17 millió + áfa gázsival. Persze így sem panaszkodhatott, mivel 16 adásra szerződtek le vele, 272 millió + áfát keresett vállalkozása, a Trisó Produkció Kft. csak a műsorával.

– Csökkent a költségvetésünk, de nem olyan mértékben, hogy ne tudnánk színvonalas műsort készíteni – nyilatkozta tavaly a Borsnak. 

Idén már könnyebben ment minden, hátradőlhetett a hu­morista, mert flottul zajlottak a tárgyalások közte és az MTVA között. 2016-ra húsz adást rendeltek meg tőle, a dolog szépséghibája pedig csak annyi, hogy maradt a tavalyi, csökkentett ár. A Trisó Produkciós Kft.-nek mégis jócskán lesz mit a tejbe aprítania, év végén 340 millió forint + áfát számlázhat a köztévének.

Az MTVA megerősítette információinkat. – Az MTVA és a Trisó Produkciós Kft. között jelen pillanatban is élő szerződés van. Ennek értelmében szeptember elsejétől kéthetente csütörtökön lesz látható a Fábry című műsor a Duna TV-n – válaszolta kérdésünkre az MTVA sajtóosztálya. Megtudtuk tőlük azt is, hogy a szerződés december 31-ig él, és egyelőre az MTVA még egyetlen külsôs produkcióval sem tárgyalt a  2017-es évrôl.   

Kevesebb a néző

Fábry a teljes lakosság körében 741 ezres nézettséggel debütált a köztévén 2012 februárjában. 2014 első felében még egyszer ért el 604 ezres nézőszámot, átlagosan négyszáz­ezren voltak kíváncsiak rá, 2015-ben 600 ezres átlagot hozott. Ezek a számok ugyan nem közelítik meg az RTL-es nézettségeket  amikor gyakran egymilliónál többen nézték ôt, de azóta a televíziós piac is megváltozott, így ez a szám már jónak számít.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek