Celeb

Kiss Ramóna vallomása: Megszoktam már, hogy bántanak

kbv

Létrehozva: 2018.02.25.

<p>Az RTL Klub maximális bizalmat és több műsort is megszavazott Kiss Ramónának, így tavaly ő lett az a tévés, akit a legtöbben láttak. Összesen hét és fél millióan. Ám a Barátok köztből megismert lány műsorvezetőként már nem jön be mindenkinek.</p>

Az természetes, hogy aki a nyilvánosság előtt éli az életét, nem lehet szimpatikus mindenkinek. Így gondolja ezt Kiss Ramóna is, aki a nézők szeretetén kívül, azok negatív kritikájából is bőven részesül. Rami ahogy tavaly 16 év után elhagyta a Barátok közt csapatát és műsorvezetői feladatokat vállalt az RTL Klubon, hirtelen a kommentelők kereszttüzébe került. Hol a beszédstílusa, hol a rá adott ruha, hol a haj volt a baj – gyakorlatilag mindegy volt, amint megjelent a képernyőn, egyesek csak a rosszat látták benne.

Rami azonban igazán sikeres évet tudhat maga mögött: a Marketing és Média magazin adatai alapján ő volt tavaly az a képernyős, akit a legtöbbet néztek. A színésznő-műsorvezető összesen 7,5 millió nézőt ért el, ezzel megelőzve olyan tévés nagyágyúkat is, mint Liptai Claudia, Tilla vagy Ördög Nóra. Rami tavaly még látható volt a Barátok köztben, majd az X-Faktor 7. évadában, a Reggeliben és Puskás Petivel a Celeb vagyok, ment ki innen! adásait is ő vezette. De hogyan lehet az, hogy ha valakiben ennyire bízik a csatornája, mégis ennyi támadást kap?

Kiss Ramóna maga is meglepődött a magazin adatain. – Amikor a Barátok közt­nek vége lett, és az RTL Klub megtisztelt azzal, hogy én moderálhattam az X-Faktort, még én sem gondoltam, hogy végül ennyi feladatot kapok. Mindegyik másért volt megtisztelő, a Celeb vagyok például azért különösen, mert a humoros oldalamat is megmutathattam. A bántásokra viszont fel voltam készülve, volt 16 évem a sorozatban, amíg megszokhattam – mondja Rami, aki szerint a napi szappanoperás szereplése, Szentmihályi Zsófi karaktere ugyanúgy áldás is, mint átok. Ezáltal lett országosan ismert, de talán ennek köszönheti azt is, hogy műsorvezetőként már nehezebben fogadták el a nézők.

– 16 évig Szentmihályi Zsófiként láttak a nézők, ami ugyan egy felvett szerep, színészi feladat, mégis sokak fejében a mai napig úgy élek, mint Zsófi, vele azonosítanak. Az utcán is így szólítanak sokan. Az X-Faktorban azonban meg kellett ismerniük az igazi Kiss Ramónát. Pár hónap, maximum pár év és megszoknak a nézők – mondta Rami.

Az RTL Klubnál Herman Péter ötlete volt elsőként, hogy sorozatsztárból műsorvezetőt kellene faragni. Az Éjjel-nappal Budapest, a Survivor, az X-Faktor és a Vacsoracsata kreatív producere szerint Ra­mi éppen az a „szomszéd lány” típus, aki bármelyikünk lehetne, ezért könnyű őt szeretni.

Bonyolult számítás

A Marketing és Média magazin kimutatásához úgynevezett kumulált egyperces elérést vett figyelembe. Ez azt jelenti, hogy mivel egy adott műsor egyperces eléréséről van szó, így az összes néző benne van ebben az adatban, aki legalább egy percig az elmúlt évben az adott adásba belenézett.

– A műsorvezetőnek egy bizonyos személyiségtípus alkalmas, ez nem egy szerep. Rami bűbájos és tehetséges, sokszínű és nem erőszakos, könnyű vele azonosulni. Bíztam benne, hogy az emberek kíváncsiak lesznek rá, arra, hogy milyen is ő valójában, és bebizonyosodott: Rami személyisége képes működtetni egy műsort – jelentette ki a televíziós szakember.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek