Jogtalanul árulja A szürke 50 árnyalata jegyében készült termékeit egy magyar divatmárka – derítette ki a Bors.
Szexi telefontokok, Mrs. Grey feliratú pólók, egyéb holmik jelentek meg a magyar piacon, melyek egyértelműen A szürke 50 árnyalata című sikerkönyvet és a belőle készült mozifilmet idézik. A kultikussá vált regény körüli felhajtást a magyar Sugarbird divatmárka is kihasználja: legutóbbi kollekcióját A szürke szado-mazo stílusa ihlette.
A vásárlócsalogató ötlet talán még a filmnek is jó reklámot csaphat, ám esetünkben pont az ellenkezőjéről van szó. Legalábbis erre a következtetésre jutottunk, miután a Bors megkereste a brit könyvkiadót.
– Nem volt tudomásunk ezekről a termékekről. A könyv szerzői jogait kizárólag mi birtokoljuk – válaszolta a Borsnak Ross Allan, a kiadó jogtanácsosa.
A kollekció körüli ellentmondásokról véleményt kértünk a Sugarbird csapatától is, de nem kívántak nyilatkozni e témáról. Egyébként nem ez az első eset, amikor gyanúba került a Zimány Linda és Dukai Regina nevével fémjelzett divatcég. 2009-ben Gyulai Natália, két évvel később Sarkadi Fanni ruhájához hasonló, tavaly pedig Cakó Kinga kreációjára emlékeztető cuccukat kínálták.
Pirner Alma is megérezte a könyvet körüllengő „pénzszagot”. A sztriptíztáncosnő összeállított egy, A szürke 50 árnyalata kollekciót, amely többek között megtorló korbácsból és pálcából, nyakkendőből, bimbószorító csipeszből áll. A neten exkluzív kollekcióként árulja.