Hamarosan márkanév lesz Majkából. Legalábbis erre utal a rapper cégének az a kérvénye, amely a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához érkezett.
Érdekes védjegybejelentés érkezett augusztus 6-án a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának nyilvántartásába. A rapper saját tulajdonú cége, a DYMA MM Kft. kérvényezte a Majka név kizárólagos felhasználását, amelyet ha megkap, az oltalomtól számított 10 éven át kizárólagosan használhat. Noha úgy tudjuk, hazánkban eddig csupán a Kossuth- és Erkel Ferenc-díjas rendező, színigazgató Kerényi Miklós Gábor védette le a KERO nevet. Tehát egyáltalán nem egy bevett szokás a sztárok körében, hogy kizárólagosságot kérvényeznek a nevüket, becenevüket illetően.
A rapper azonban mégis szeretné csak a magáénak tudni a Majka bece-, majd művésznevet, amit érdekes területeken kíván felhasználni. A kérvényezés során ugyanis pontosan meg kell jelölni, hogy melyik osztályba kívánja besorolni az árut, szolgáltatást, amire a védjegyoltalmat igényli. A ValóVilág egykori felfedezettje a következőket jelölte meg:
– Reklámozás: kereskedelmi ügyletek; kereskedelmi adminisztráció; irodai munkák. Valamint nevelés: szakmai képzés; szórakoztatás; sport- és kulturális tevékenységek. Bár az árujegyzékben szereplő megjelölések közül nem tudni, hogy a rapper milyen területen szeretné a Majka nevet használni, de könnyen elképzelhető, hogy egy saját ruhamárkát, rapiskolát, netán futballklubot, esetleg pókertermet szeretne a nevével létrehozni. Persze az sem elhanyagolható tény, hogy a TV2-n egy olyan vetélkedő lesz hamarosan látható Nyomd a gombot, tesó! címen, amelyet a rapper talált ki. A védjegybejelentésről a nyilvántartásban szereplő képviselővel szerettük volna felvenni a kapcsolatot, ám ügyvédi titoktartásra hivatkozva nem állt módukban további információt adni, ahogyan a rapper sem kívánt nyilatkozni a témában. Számos hazai sztár menedzsere, Kende-Hofherr Krisztina szerint való igaz, hogy Magyarországon egyelőre nem divat, hogy egy híresség levédesse a nevét, s abból aztán saját brandet építsen.
– Majka egy úttörő, aki soha nem állt be a sorba. Mindig inkább az amerikai típusú menedzsmentet képviselte, s úgy tűnik, ebben is inkább azt a trendet követi. Véleményem szerint Majka esetében abszolút indokolt, hogy levédeti a nevét, hiszen ő van annyira értékes, hogy kizárólagosságot szerezzen, és aztán abból brandet építsen.