Celeb

Már a mellével is pénzt keres Liptai

Tukacs Tekla

Létrehozva: 2014.09.12.

Fehérnemű reklámarca lett Liptai Claudia. A TV2 sztárja a Borsnak elmondta, fontos számára, hogy reggelente belenézve a tükörbe, szeresse magát. Ez sokszor olyan kis dolgon múlik, mint egy jó melltartó.

Nincs oka panaszra Liptai Clau­diának: több show-ban szerepel, fürdik a népszerűségben, egy saját ruhakollekció és alakformáló body után egy 128 esztendős női fehérneműmárkához is az arcát adta. A TV2 népszerű műsorvezetője Tatár Csillával és Ábel Anitával közösen szerződött le a világcég reklámkampányához, melyben mindhárman szakértői szemmel és tabuk nélkül beszéltek a nők számára néha kínos kérdésről: milyen a tökéletes melltartó?

– Amióta az eszemet tudom, a testem mindig különbözött az átlagtól, így a melltartóvásárlás is bonyolult feladatnak bizonyult, hiszen nem elég, hogy valami elöl jól mutat. Ha rossz a fazon, annyi röcc gyűlik össze a hátamon, hogy hátul is lesz mellem – viccelődött Clau, aki a Borsnak elmondta, kizárólag olyan termékek népszerűsítéséhez adja az arcát, melyek maximálisan megfelelnek az igényeinek. Több mint húsz­éves pályafutása alatt rengeteget változott, ízlésben és stílusban egyaránt. Az egykor gömbölyded színésznőből mára sze­xi nő lett, aki tisztában van adottságaival és azokat tökéletesen ki is használja.

– Számomra a legfontosabb az önazonosság, hiszen csak akkor tudok hiteles lenni, ha magam is elégedett vagyok a termékkel, amit használok. Több mint harminc éve hordom a mellem, és lényeges, hogyha reggel fehérneműben belenézzek a tükörbe, szeressem magam, és természetes legyen a megjelenésem. Az évek során megtanultam hinni önmagamban és a céljaimban még akkor is, ha olykor szinte lehe­tetlennek tűnnek – vallotta lapunknak Claudia, aki büszkén mutatta be kedvenc melltartóit a nagyközönségnek.

Három nő, három karakter

Tatár Csilla, Ábel Anita és Liptai Claudia – nem véletlen, hogy a világmárka őket választotta hazai képviselőnek: mindhárman különböző karakterek más-más alkattal.

– Mindannyian a dolgozó női nemet képviseljük, akik számára fontos a kényelem és a természetesség. Claunak saját kollekciója, Csillának divatblogja van én pedig a családanyát személyesítem meg – mondta mosolyogva Ábel Anita.

Kárász odavan a bugyikért

A sajtótájékoztató házigazdája Kárász Róbert volt, aki bevallotta: rendszeresen vásárol ruhákat kedvesének, Rózának.

– Imádom a női fehérneműket, és szerencsére tökéletesen el tudom találni, mi áll jól a páromnak, így amikor csak tehetem, meglepem egy szép csipkecsodával – árulta el Robi, akinek titkos vágya, hogy valaha saját fehérneműüzletet nyisson. 

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek