Csutiról sokan hiszik, hogy egy teljesítmény nélküli celeb, aki a felesége hátán felkapaszkodva éri el az üzleti sikereit. A férfi elismeri, hogy sok mindent köszönhet feleségének, azonban ő meg pénzügyi területen profi.
Forrás: Czerkl Gábor
Egy Szeged méretű város lakosságának megfelelő ember, azaz több mint 160 ezren követik Csutit polgári nevén Szabó Andrást. Egy-egy bejegyzésére átlagban tízezer lájk érkezik, ami felett a reklámozók sem hunyhatnak szemet.
És hogy ebből meg lehet élni? Nem is rosszul! Csuti már tinédzserkorában érdeklődött a pénzügyi szakma felé, 19 évesen alapította az első cégét, a szakma csínját-bínját pedig 13 évnyi pénzügyi régióigazgatóként szerezte meg.
Innen csak egy jó nagy ugrás volt a közösségi média világa, amit – nem tagadja – a feleségének, Kulcsár Edina szépségkirálynő, modell, műsorvezetőnek köszönhet.
– Az Instagram-oldalamat a TV2, Ázsia Expressz című műsora után indítottam el. Valójában ez a mai napig hobbi, az más kérdés, hogy már ezen a területen is mérhető bevételeket tudok produkálni. Nyilvánvaló, hogy a feleségemnek köszönhetem ezt a műsort, a műsornak pedig az országos ismertséget.
Amikor Andrástól azt kérdezzük, hogy igazak-e azok a városi pletykák, miszerint az oldalán értékesített reklámokkal húszmilliót keresett egyetlen év alatt, így válaszol:
– Pontos számokat nem tudok mondani, és nem is szeretnék, hiszen számos más területen működtetek vállalkozásokat, van egy kijelzővédelemmel foglalkozó franchise üzletem és egy marketingügynökségem.
A közösségi oldalak kezelését Edinától tanultam el, ő az, aki az ügynökség ars poeticáját is kitalálta. Nem vagyok megélhetési influencer, így a bevételszerzésnél legfontosabb számomra a hitelesség és a minőség, ezért inkább kevesebb partnerrel dolgozom, de azok legyenek számomra vállalhatók. Vagyis nem reklámozok olyan terméket, ami nem tetszik, vagy nem hiszek benne, csak azért, mert pénzt adnak érte.
Csuti szerint egyre gyakrabban tapasztalni, hogy a közszereplők durva hangnemben, kirekesztő tartalmakat osztanak meg a még több aktivitásért, de szerinte ez zsákutca.
Vannak, akik a bájaikat mutogatják, mások olyan posztokat jelentetnek meg, hogy a fél ország alájuk kommentel, de ezzel nem lehet nagyon nagy az eddigieknél nagyobb bevételt produkálni – magyarázza a szakember.
– A reklámozók azt nézik, hogy az összes posztunk alatt általában milyen aktivitás zajlik. Mindegy, hogy kiskutyával pózolsz vagy a szerelmedet mutatod meg, ha nem érkezik minden egyes posztod alá megfelelő mennyiségű hozzászólás, akkor hosszú távon nem leszel érdekes a megrendelők számára.