Jó bornak nem kell a cégér, tartja a mondás, de Ambrus Attila neve még börtönmúltja ellenére is vonzó sok cég számára. A reklámszerződéseknek köszönhetően a volt bankrabló anyagilag több lábon áll.
Forrás: Bors
A Viszkissel reklámoztak már drótkerítést, szabadulószobát, ködvédelmet, most pedig könnyűszerkezetes cserepeket árul arcával egy Budapest környéki cég. A Bors arról kérdezte a bankrablóból lett keramikust, mennyi megkeresés fut be hozzá különböző vállalatoktól, illetve mi alapján szelektálja ezeket.
– Nem azt mondom, hogy nagyon sok, de jó néhány cég keres meg, hogy működjünk együtt. Részemről kell egyfajta szimpátia, például magával a termékkel kapcsolatban is, de a múltam miatt különösen oda kell figyelnem a reklámozás törvényi előírásaira – mondja a Viszkis, akitől azt is megtudjuk, hogy minél érdekesebb ötlettel állnak elő, annál inkább hajlamos beadni a derekát.
– Nagyon szeretem a reklámokban a kreativitást, a humort, és ez is fontos szempont számomra. Egyszer megkeresett egy szappangyártó cég is, amelynek az volt a szlogenje, hogy „ezzel a szappannal mindent tisztára lehet mosni”. A cég aztán eltűnt, a szappannak és a börtönnek pedig van egy pejoratív jelentése együtt, így lehet, jobban jártam, hogy ez a megállapodás végül nem született meg – meséli nevetve Attila.
Nem titok, hogy a különböző reklámok anyagi oldala is vonzó a Viszkis számára.
– Hál’ istennek van pár nagyobb vállalat, amely lát bennem fantáziát, hiszen multiknak, illetve egyetemi hallgatóknak is tartok előadásokat. Ezeknek, illetve a reklámoknak és a csapatépítő tréningeknek köszönhetően elég komplex az életem. Nem csak a kerámiázás van, ezért viszonylag biztonságos hátteret tudok nyújtani a családomnak, és van némi tartalékunk is. Most, hogy a koronavírus miatt ennyire komoly lett a helyzet, és a nagyobb rendezvények, vásárok elmaradnak, azt találtuk ki a feleségemmel, hogy mindenki, aki a webáruházunkból rendel, 20 százalék kedvezményt kap. Nem tudhatjuk, meddig tart ez, de az élet nem áll meg, ezért próbálok előre gondolkodni.