Csütörtökön elfogyott az összes mackónadrág Király Gábor saját márkás boltjában. 1000 darabot adhattak el a 8000 forintos termékből.
Az Eb remek üzleti lehetőséget hozott Király Gábor számára. A magyar válogatott kiváló kapusa az idén, éppen a születésnapján, április 1-jén dobta piacra saját márkás termékeit, élen a védjegyévé vált szürke mackóval.
Amióta a magyar csapat szárnyal a tornán, a 40 éves játékos egész Európa kedvencévé vált, a L’équipe című sportlap odáig merészkedett, hogy a kopaszodó kapust hozta ki győztesen a világ első számú futballistájával, Cristiano Ronaldóval való összevetésében, mondván, a magyar sportember még száz év múlva is példakép lesz, amikor CR7 már rég kimegy a divatból. A világ legnagyobb újságjai foglalkoznak a szombathelyi Királlyal, és persze itthon is hatalmas kedvenc lett. A portugálok elleni csoportmeccs napján például mozgalom indult, hogy aki csak teheti, szürke mackónadrágban menjen dolgozni, és tűzoltóegységektől kezdve a TV2 műsorvezetőin át Zsidró Tamásig rengetegen öltötték fel magukra a jellegzetes ruhaneműt.
– Szombathelyen több bankban például mindenki így ment dolgozni – árulta el a Borsnak Horváth Nóra, a Király Gábor kapusiskola sajtóreferense.
– Olyan óriási volt az érdeklődés, hogy csütörtökön az utolsó darab is elfogyott.
Számot ugyan nem árult el, de úgy tudjuk, körülbelül 1000 darabot gyártottak le, így mintegy 8 millió forintot hozhatott a Király család konyhájára.
– Miután piacra dobtuk a terméket, volt egy érdeklődési hullám, de persze a torna óta indult be igazán az árusítás – mondta.
A nadrágra egyébként Gábor nagyon büszke, kényes a minőségére, márpedig ez olyan termék, amilyet maga is szívesen hord, strapabíró, kényelmes, és még sáros talajon is nyugodtan vetődhet benne az ember.
A K1rály shopban amúgy egyéb termékeket is kapni, sapkát, tornazsákot, kapuskesztyűt, de az Eb-re kiadott póló kelendő még leginkább.
– A szürke mackó pár napon belül újra elérhető lesz, és akár XXL-es méretben is kapható majd – újságolta Horváth Nóra.
Hogy külföldről mennyi megrendelés érkezett, arról nincs információnk, de látva, hogy a norvég, sőt kanadai tévések körében is divatba jött, nem lennénk meglepve, ha szép számmal futna be onnan is több ezer vásárló.