Aktuális

Imád a vendéglős, pokolba kíván a hivatalnok

Létrehozva: 2009.07.07.

Hol porig aláznak, hol pedig a csillagokat is lehozzák az égből az eladók és az ügyfélszolgálatban dolgozók. A legújabb felmérés szerint a pénzügyi szektor munkatársai a legkedvesebbek, ellentétben az állami hivatalban dolgozókkal, akik nem túl előzékenyek, és a rugalmasság sem jellemző rájuk. A legudvariatlanabbnak a bolti eladók bizonyultak. A pszichológus szerint egyszerű a magyarázat: amíg a pénzügyi területen meg kell küzdeni az ügyfelekért, addig az állami hivatalokra mindenki rá van szorulva. A bolti eladóknak alacsony a fizetésük és alulképzettek.

A Bors tesztelt és osztályozott néhány hivatalt és közintézményt.
Az OTP fővárosi fiókjában egy számla téves zárolása miatt mentünk.Tizenöt percet vártunk, sorszámmal a kezünkben. Az ügyintéző udvarias volt, de a zárolás feloldása és a számlacsomag módosítása újabb húsz percet vett igénybe.
Közölték: a tranzakció két-három napba is beletelik, mert géphiba folytán sokan jártak hasonlóan. Az ügyintéző viszont megköszönte a türelmet.
Osztályzat: 3

Az Országos Egészségügyi Pénztárat telefonon akartuk elérni. Többszöri próbálkozásunk is sikertelenséggel zárult. Egy gépi hang bemondta: várja meg a kezelő jelentkezését. Ezután tíz percig egy dallam szólt, majd a vonal megszakadt.
Osztályzat: 0

Telefonvásárlás végett kerestük fel a T-Mobil ügyfélszolgálatát, ahol egy roppant kedves ügyintéző hölgy minden kérdésünkre azonnal válaszolt, és alig tíz perc alatt kezünkben volt az új előfizetés a készülékkel együtt.
Osztályzat: 5

Felhívtuk a Neckermann utazási irodát, ahol egy tíz napos görögországi útra kértünk ajánlatokat. A szervező udvariasan és kedvesen, több lehetőséget is felsorolt, előnyeivel és hátrányaival együtt.
Osztályzat: 5












Cs.R. - L.E. - Z.Sz.
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek