Forrás: Thinkstock/Illusztráció
Nem akart hinni a szemének Pál Ernőné, amikor új városba költöztek, és az Inviteltől egy 284 336 forintos számlát kaptak.
– Velük szerződtünk Halásztelken, ahol kétéves hűségszerződést is aláírtunk tévé- és internet-előfizetésre. Idén augusztusban Inárcsra költöztünk, de itt ők nem szolgáltatnak. Aláírtunk egy nyilatkozatot, hogy a felmondás oka: költözés – mondta a Borsnak Pál Ernőné. És ekkor jött a meglepetés. A cég – mivel a hűség letelte előtt szűnt meg a szerződés – több mint negyedmilliót követel az asszonytól, aki nem érti, miért büntetik, hiszen arról nem ők tehetnek, hogy az új helyen nincs Invitel.
A Bors természetesen megkereste az Invitelt. A cég válaszában megerősítette, a határozott idejű szerződéseknél a címváltoztatás nem jelent fizetési mentességet, a szolgáltató visszakérheti a korábban adott kedvezmény összegét.
Ezzel lett volna magyaros az eset vége, ám a közlemény aztán így folytatódott: „Mivel ügyfelünk közel egy évtizedig volt szolgáltatásaink előfizetője, társaságunk úgy határozott, hogy eltekint a kirótt kötbér megfizettetésétől”.