Aktuális

Nem is a vevő hibázott, mégis ő itta meg a levét karácsonykor

Fr. Zs.

Létrehozva: 2017.01.05.

Forrás: Youtube

Megkeserítette egy család karácsonyát egy fővárosi legóüzlet. Egy panaszos vásárló nemcsak hiányosan kapta meg a kért terméket, de az üzletvezető nem óhajtott megoldást találni a problémára.

Egy WALL-E takarítórobotot vett egy édesanya a boltban. Ahhoz, hogy ez valóban motorizált robotként működjön, még hat, külön megvásárolandó kiegészítőre van szükség. Például elemre és távirányítóra. Az üzletben az eladók mutattak egy listát, hogy a „hozzávalókat” egyesével kell összeszedni a raktárból. Ezt készséggel meg is tették a vásárlónak, aki elégedetten távozott.

Otthon, a csomagok kibontásakor kiderült: a távirányító hiányzik, helyette egy másik tartozékból kaptak kettőt. A kis zacskók ugyanis, amik a kiegészítőket tartalmazzák, teljesen ugyanúgy néznek ki, csak a rajtuk lévő cikkszám különbözik. Ráadásul amiből kettőt kaptak, még drágább is volt, mint a távirányító, így a végösszeg kétezer forinttal lett több, mint kellett volna.

Az édesanya a blokkal együtt megkereste az üzletet. Ott közölték vele: a szabályzat szerint nem vehetnek és cserélhetnek vissza megbontott terméket, ám az ő panasza jogosnak tűnik. Ugyanakkor az ügyben csak az üzletvezető dönthet. Tanácsukra még szenteste napján vett egy távirányítót, hogy a gyereket ne érje csalódás. A felesleges tartozékot becserélik vagy a törzsvásárlói kártyájára visszautalják a pénzt – ígérték. Ám az üzletvezető az ünnepek után azzal hívta vissza az asszonyt, hogy nem áll módjukban visszavenni a terméket, és a pénzére is hiába vár.

Csakhogy az egész kálváriát nyilvánosságra hozták a Tékozló Homár internetes blogon, ami úgy tűnik, hatásosnak bizonyult. A panaszos ugyanis – mit tesz isten? – tegnap kedvező értesítést kapott: a felesleges tartozékot kicserélik a szükséges alkatrészre, és a különbözetet készpénzben visszafizetik.

Meghackelt laptop

Egy férfi egy éve vásárolt egy márkás laptopot, és a közelmúltban, amikor elvitte egy márkaszervizbe, kiderült, hogy számos alkatrész hiányzik a belsejéből. Van viszont benne olyan csavar, amit nem is használnak az adott típus összeszereléséhez. A nemzetközi ügyfélszolgálat küldött neki egy jelentést, hogy milyen alkatrészek hiányoznak, ami miatt a garancia nem érvényes, mert nyilvánvaló, hogy a laptopot valakik szétszedték. Az üzlettel, ahol vásárolt, azóta is hiába hadakozik a vevő.­­­

Csípős

Az ilyen mentalitás hosszú távon biztos nem kifizetődő. Egy törzsvásárlót lehet elveszíteni egyszeri kétezer forint pluszért. Megéri? Frank Zsófia
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek