Amikor a 26 éves, várandós Gabriella múlt pénteken babakocsit szeretett volna vásárolni születendő kislányának, még nem sejtette, milyen megaláztatásokban lesz része. A főváros közelében élő fiatal pár kilencvenkilencezer forintért rendelt kocsit egy budapesti bababoltból.
Nagyon sok vevő elégedetlen az ominózus bababolttal, kritizálják a bunkó stílust és az összevissza beszélést, kavarást. Vannak durvább esetek is:
– Tavaly novemberben rendeltem babaruhát, előre kifizettem, de a mai napig nem érkezett meg, csak az egyik. A telefont kinyomják, Facebookon letiltottak és e-mailben sem válaszolnak.
– Pár nappal a rendelés után felhívtak azzal, hogy még két hetet kell várni a csomagra, de már száztízezret kell fizetnem, mivel a gyártó árat emelt és ezt ők nem nyelik be – mondta a Borsnak Gabriella.
Az arcpirító eset után két nappal a kismama írt egy levelet a cégnek, amelyben a korábbi beszélgetésükre hivatkozva lemondta a rendelést.
– Megdöbbenésemre azt válaszolták, hogy felár térítése ellenében semmi akadálya, majd fenyegetően közölték, hogy mindenképpen megtalálják a módját, hogy fizetnem kelljen.
Az akkor utolsó hetes várandós nő lezárásként csak egy mosolygós jelet küldött, azt remélve, ezzel véget vet az ügynek. Nem így lett.
„Mindig van ilyen nemkívánatos, rosszindulatú, nőnek nem mondható p.csa, aki azt gondolja magáról, hogy szül egy gyereket és ki kell nyalni…” – kontráztak rá késő este a bababolttól.
A gyomorforgató levelek után végül Gabriella férje hívta fel az érintett céget, hogy ha nem hagyják abba a zaklatást, feljelentést tesznek és a fogyasztóvédelemhez fordulnak.
Lapunknak a bolt tulajdonosa nyilatkozott, de érdemben nem tudott válaszolni kérdéseinkre. Azt állította, nem tudott munkatársai e-mailjéről.