<p>A hamisításnak manapság már semmi sem szabhat határt. Hiába védetik le a cégek a saját termékeiket és logóikat, a kreatív hamisítók némi változtatással rendszeresen kicselezik a gyártásra vonatkozó szabályokat. Igaz, hogy a végeredmény sok esetben igencsak viccesre sikerül, de a másolókat valószínűleg mindez egyáltalán nem érdekli. Lássuk a legjobbakat!</p>
Elnökös szendvics
A remek rántott csirkéjéről elhírestült KFC gyorsétterem amúgy is közkedvelt, de a korábbi amerikai elnök, Barack Obama arcával és OFC néven még vonzóbbá válhat.
Körte logós IPhone
Alma vagy körte, nem mindegy? Elvégre is mindkettő gyümölcs. Ráadásul a körtébe még bele sem haraptak.
IPhone-os cipő
Valószínűleg a piacvezető IPhone telefonmárka népsze- rűségét akarták kihasználni a hamisítók. Mindenesetre nehezen értelmezhető, hogy miért lenne vonzó egy alma logóval ellátott bakancs.
Facebookozz és fogyassz!
Manapság az emberek órákat töltenek a legnagyobb közösségi oldalon. Egy juice bár megpróbálta összekötni a kellemest a hasznossal, elvégre is egy narancslé mindig jólesik csevegés közben!
Felruházott gyümölcsök
Hogy mi köze a H&M divatcégnek a gyümölcsökhöz, abban nehéz megtalálni a logikát. Mindenesetre a koppintott logója jól áll a papírkosarakon.
Keresős vécépapír
Nem egy ember viszi újonnan magával a telefonját is a vécére. A legnagyobb internetes kereső használata mellé pedig természetesen Google-s vécépapír dukál.
Kifordított üdítők
Az embernek mindig jólesik egy jó hideg üdítő. A jó öreg márkákhoz azonban nem mindig muszáj ragaszkodni: néha egy Sasa, egy Hello-Cola és egy Smile is lehet olyan jó, mint egy Fanta, egy Coca-Cola vagy éppen egy Sprite.