A nyolcadik generációs Phantom új szintre emelte a luxust. Ez az autó lett minden idők legcsendesebb robbanómotoros járműve. A zajok kiszűréséről 130 kilónyi hangszigetelés gondoskodik.
A gyártók azt mondják, „varázsszőnyeg” érzést kölcsönöz a tulajdonosának a legújabb Rolls- Royce Phantom, amit tegnap mutattak be a sajtónak az alkotók. Az elnevezést onnan kapta, hogy ez minden idők legcsendesebb utcai járműve, a hanghatások minimalizálását a vastagított üvegekkel, 130 kilónyi szigeteléssel, és egyedi habréteggel befújt, 22 colos Silent-Seal abroncsokkal értek el, ez utóbbi egyébként kilencdecibelnyi hangot képes visszafogni a gördülési zajból.
A kocsi – ha lehet még ilyen alantas néven szólítani minden idők legextrább luxusjárművét, alumínium alvázon fut, amitől azt hinné a földi halandó, hogy könnyebb lett a súlya, mint az elődjének volt, de nem így van. 2550 kilóról sikerült 2625 kilóra feltornázni a súlyt azzal a rengeteg kiegészítővel, amit belepakoltak a fejlesztők. A tizennégy év után megújult jármű nyolc milliméterrel magasabb, és 29-cel szélesebb, mint a hetedik generációs verzió, viszont rövidebb lett 77 milliméterrel. Még egy érdekesség, a fényszórók lézer technológiával készültek, melyek éjszaka is képesek nappali fényt adni, akár hatszáz méterre is elvilágítanak. Ha kívülről eléggé megcsodáltuk már ezt a műremeket, érdemes lesz belülre is bepillantani, van mit nézni…
Az utastér luxusfotelekből áll, melyeket gombnyomásra formázhatunk olyanná, ami a legkényelmesebb tartást adja a testünknek. Az ülések még a combok körül is állíthatók, nehogy elzsibbadjon a sok ülésben az ember lába. A kézzel faragott fabetétekkel díszített műszerfal kellemes látványt nyújt, ahogy igen meggyőző az a két, egyenként 12,3 colos digitális kijelző is. Üdítőtartó viszont kevés van az utastérben, ami érthető.
A jármű induló ára (extrák nélül, vagyis, ahogy mondják, mezítlábasan) 122,9 millió forint, ennyiért meg ne kakaózza össze a gyerek a kézzel varrt kárpitot és bőrüléseket.