„Reggel hét órakor érkezett négy rendőr, és közölték, hogy gyanúsított vagyok. Ezután megtörtént a kihallgatásom – mondta az a fiatal az RTL Klub híradójának, aki azzal mutatott be egy hibát a BKK-nak az online értékesítési rendszerében, hogy 50 forintért vett benne bérletet. Mint ismert, választ nem kapott a közlekedési vállalattól, a webshopot lefejlesztő T-System viszont feljelentette.
„Házkutatással érkeztek, de később rabosították is” – tette hozzá, illetve azt is, hogy mikor hazaért megnyugodott, mert látta, milyen sokan kiálltak mellette. Ez meglepte és nagyon hálás is érte.
Közben szombaton késő délután, este a T-Systems vezérigazgatója, Kaszás Zoltán nyílt levelet tett közzé, melyben bocsánatot kért (erről itt írtunk), valamint a BKK vezérigazgatója, Dabóczi Kálmán is közleményt adott ki. Ebben – mármint az utóbbi közleményben – viszont szó sincs a fiatalról, sőt, egészen más hangvételű nyilatkozat Kaszáséhoz képest.
Annyit közölnek hosszasan, hogy ők a legjobbra törekedtek végig, és a Tarlós István által kezdeményezett vizsgálatot minden lehetséges eszközükkel segítik. Valamint: „A BKK vezetőjeként felszólítottam a T-Systems Magyarország vezérigazgatóját, mint az online értékesítési rendszert kifejlesztő és üzemeltető szerződéses partner felelős vezetőjét a szükséges információk átadására és a jelentés elkészítésére.” (Kaszás levelében egyébként arról ír, hogy ők is mindenben közreműködnek.)
Dabóczi noha a fiataltól nem, az utasoktól azért bocsánatot kért: „Elnézést kérek, hogy ez nem sikerült és számos utasunknak kényelmetlenséget, nehézséget okoztunk ezzel. A jövő hét folyamán kollégáimmal közösen megvizsgáljuk és kidolgozzuk az értékesítési csatornának bizalmat szavazó kedves utasainkat ért kellemetlenségek és esetleges egyéb hátrányok kompenzálásának legegyszerűbb módját.”