<p>József csak vásárolni tért be, végül rendőrségi feljelentésig fajult az ügy.</p>
Két héttel ezelőtt durván beszóltak egy vásárlónak az egyik fővárosi Tescóban. Gyöngyösi József szeptember 14-én, zárás előtt nem sokkal ment be az egyik Rákóczi úti üzletbe, ahol az áfás számla igénylésekor állítása szerint a pénztárosnő flegmán viselkedett vele, a blokkot nem a kezébe adta, hanem félvállról odahajította neki. József emiatt elkérte a panaszkönyvet, amelyet először nem is akartak odaadni neki. Miután kérte az üzletvezetőt, odaadták neki a könyvet. Ennek kitöltése közben az eladó azt kezdte el kiabálni, hogy „buzikat és nyomorékokat” amúgy sem szolgálnak ki.
József természetesen felháborodott a történtek miatt, s lapunk megkeresése mellett ügyvédhez is fordult, illetve felvette a kapcsolatot a többek között a leszbikusok és melegek jogait védő Háttér Társaság nevű civil szervezettel is. József tegnap a rendőrségre is elment, és feljelentést tett. Bár ott azt mondták neki, hogy személyiségi jogai valóban sérülhettek és rágalmazhatták őt, mégsem indítottak eljárást. A férfi így az Egyenlő Bánásmód hatóságához fordult, hogy bizonyíthassa igazát.
A Bors megkereste a Tescót is, hogy valóban megtörtént-e, és ha igen, így történt-e ez az eset, s hogy foglalkoztak-e már a panasszal. A sajtóosztálytól azt a választ kaptuk, hogy mindenképpen kivizsgálják az ügyet, utánajárnak, tényleg így viselkedett-e az egyik dolgozójuk. Hozzátették, hogy a vállalat minden formában elítéli az ehhez hasonló magatartást attól függetlenül, mi zajlott le pontosan szeptember közepén az érintett üzletben.