De miéééééért? – poénkodott egy egész ország a tavalyi náthaszezonban, amikor félóránként megjelent valamelyik tévécsatornán a kisfiú, akivel a hurutos köhögés elleni készítményt reklámozzák. Fluimucil Ábel jellegzetes kérd(ez)ése szállóige lett, ő maga országos híresség és óriási internetes mém.
Ennek hatására aztán egyszer csak a reklám magyarról magyarra szinkronizált változatát kezdték sugározni: az eredeti selypes hang helyett már egy jobban beszélő, idősebb gyerekét lehetett hallani, akivel utólag felmondatták a „De miért?”-eket, illetve az „Anyának is ezt adtad, amikor kicsi volt?”-ot. Akkor kerestük a termék forgalmazóját, ők kérték-e az utószinkront, és milyen megfontolásból, de érdeklődésünket elhárították.
Ám a reklám történetében most újabb fordulat következett be. Az idei ősz beköszöntével ismét elkezdték rendszeresen sugározni, és meglepő módon újra az eredeti változat fut! De miéééért?