Az Ambrus Attila életét feldolgozó mozifilm, könyv és tévés szereplések kapcsán a csapból is a Viszkis folyik mostanában. Szinte bármit el lehet adni a nevével, legalábbis ezt gondolhatják azok a nyerészkedők, akik a médiafelhajtást kihasználva igyekeznek pénzre váltani a jó útra tért bankrabló hírnevét.
Néhányan azzal a furfangos ötlettel próbálkoznak, hogy a legnagyobb videómegosztó oldalra feltöltötték a Discovery csatorna megrendelésére készített, A Viszkis rabló balladája című 2010-es dokumentumfilmet, ám az eredeti nyitókép helyett Antal Nimród múlt héten mozikba került filmjének plakátfotójával.
A megtévesztő trükk működik: van olyan felhasználó, akinek csatornájára a feltöltés óta eltelt hat nap alatt 42 ezren kattintottak. Márpedig a lájkvadászoknak minden egyes kattintás pénzt hoz a konyhára. Egy másik élelmes vállalkozó a „Viszkist vodkára átszoktató” italakciót hirdetett meg. Persze Ambrus tudta és engedélye nélkül.
– Nem hallottam még egyikről sem. Annyira amatőrök ezek a próbálkozások, hogy nem is igazán szeretnék hozzászólni. Hogy őszinte legyek, egyáltalán nincs időm, se energiám arra, hogy ilyesmivel foglalkozzam – reagált megkeresésünkre Ambrus Attila, aki egyébként sem szívesen gondol az emlegetett dokumentumfilmre.
– A Discoverynek forgató kanadai stáb kis híján elszúrta az egészet. Majdnem sírva fakadtam, amikor végignéztem a filmet. Azt hittem, egy komoly cég, aztán kiderült, hogy nem – zárta rövidre a Viszkis.
Sikerfilm
Antal Nimród A Viszkis című filmje múlt hét csütörtökön került a mozikba. Egy hét alatt 87 821 néző váltott rá jegyet, ezzel 122 127 788 forint bevételt termelt a forgalmazónak. (Forrás: Filmforgalmazók Egyesülete)