Facebook ide, e-mail oda, vannak helyzetek, amikor még mindig az ódivatú kommunikációs módszerek a hatékonyak. A nyomtatott, kézzel írt, táblára vésett nyilvános üzenetek, közhasznú információk például sosem mennek ki a divatból – sokak nagy örömére.
Hiszen rengetegen gyűjtik a vicces, hibás, értelmetlen, hibáktól hemzsegő kiírásokat cégektől, intézményektől, magánszemélyektől, és teszik közzé az interneten a róluk készült fotókat. Dombóvári István stand up humoristát, műsorvezetőt arról kérdeztük, ő felhasznál-e olykor ilyeneket a műsoraihoz, vagy csak maga röhög rajtuk:
– Alapvetően úgy gondolom, manapság már egy internetes mém jobban megragad az emberek fejében, hiszen digitális korban élünk. Húsz éve még előfordult, hogy a humoristák felhasználtak egy utcán látott szóvirágot, mára ez kiment a divatból. Ami meg a graffitiket illeti: nehéz megállapítani, hogy mi számít rongálásnak, és mi az, ami szórakoztató és művészi jelleggel kerül a falra – magyarázta. Akárhogy is, mi most közreadunk egy szórakoztató kollekciót: