Úgy tűnik, a milliomos fiatalok nem nagyon tudják mivel elütni az időt. Egy új kihívásra buzdítják egymást és követőiket az Instagramon. Minél egyszerűbb a feladat, annál fájdalmasabb, már ha valódi a szituáció, nem pedig beállított. Egymás után osztanak meg a fiatalok olyan fotókat a fényképmegosztó oldalon, amelyeken azt örökítették meg, hogyan estek pofára különböző helyeken. A #fallingstars névre keresztelt versenyt az nyeri, aki a legdrámaibb zakózást tudja produkálni. A kihívás főleg a nőket szippantja be. A bevállalós milliomosok még azt is megörökítik, ahogy lefejelik a kifutópályát, miután kiszálltak magánrepülőgépükből. Közöttük volt például egy ukrán szépségkirálynő-jelölt is. Vajon mikor éri el hazánkat az új dili?
Érdekes a szituáció ezen a képen. Bizonyára ez a lány az esés mellett még arra is képes, hogy nadrágban könnyítsen magán a kerti vécében.
A mozgólépcsőn hasast dobó nőnek még az sem számított, hogy a telefonja elrepül.
Tiszta Titanic kettő. Kivéve persze, hogy az illető csak a lájkokért küzd, nem az életéért.
A férfiak biztosan oda vannak az új divathullámért. Ő még spárgázik is a levegőben esés közben.
Végül is sportolás közben nem olyan nehéz elesni, ellenben nagyon veszélyes. Reméljük, ő is csak a lájkokért zakózott, és nem tört be az orra.
Nehéz elképzelni, hogy ez spontán készült fotó. De nem is ez a lényeg. A kreativitás is tud lájkokat produkálni.
Ez a szépség még a cipőjét is elhagyta, akkorát esett a hajóból.
Jeges vízzel indult az első
2014-ben kezdődött az őrület, akkor indult az első internetes kihívás az Egyesült Államokból, amelynek lényege az volt, hogy a résztvevő leönti magát, vagy hagyja, hogy valaki nyakon öntse egy vödör jeges vízzel, miután jótékonykodott. Akkor még volt mondanivalója a kihívásnak: pénzt gyűjtöttek, és ezzel hívták fel a jótékonykodásra a figyelmet. Az amiotrófiás laterálszklerózis nevű végzetes bénulással járó betegségben szenvedőket segítő alapítványt támogatta a résztvevők többsége. Emiatt bénult le Stephen Hawking elméleti fizikus is. Az akcióhoz számos sztár is csatlakozott, végül 32 milliárd forintnyi összeget sikerült összegyűjteniük kutatásra.