<p>Rémhírként terjedt szerda délelőtt az interneten, hogy Szegeden, a Pillér Takarékszövetkezetnél hogyan ,,omlott össze a nyugdíjkifizetés - írja a <a href="http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/remhir_terjedt_az_interneten_-_nem_igaz_hogy_zaroltak_szegedi_nyugdijasok_szamlajat/2573059/" target="_blank">Délmagyar</a>. Szerencsére nem igaz.</p>
Rémhírként terjedt szerda délelőtt az interneten, hogy Szegeden, a Pillér Takarékszövetkezetnél hogyan „omlott össze a nyugdíjkifizetés, továbbá Tápén sok kisnyugdíjasnak zárolták a számláját, ott ülnek-állnak szegények, és aggódnak, várják a híreket".
– Az egységes informatikai rendszer kialakítása nehéz és összetett feladat, 12 takarékszövetkezet közel ezer fiókjának rendszerét kell egységes platformra hozni – írta a Délmagyar kérdésére adott válaszában a pénzintézet. Hangsúlyozták, az átállás során óhatatlanul felmerülhetnek átmeneti technikai problémák, ez történt szerda reggel is. A Délmagyar megtudta: a Takarék Csoport néhány tagjának informatikai hálózatán átmeneti fennakadás volt, ám sikerült viszonylag hamar elhárítani a problémát – a kényelmetlenségekért pedig ügyfeleik elnézését kérik. Más forrás szerint kora délután már sem Tápén, sem Szeged belvárosában nem volt fennakadás.
RémhÃr terjedt az interneten - nem igaz, hogy zárolták szegedi nyugdÃjasok számláját
RémhÃrként terjedt szerda délelÅtt az interneten, hogy Szegeden, a Pillér Takarékszövetkezetnél hogyan âomlott össze a nyugdÃjkifizetés, továbbá Tápén sok kisnyugdÃjasnak zárolták a számláját, ott ülnek-állnak szegények, és aggódnak, várják a hÃreket". - Az egységes informatikai rendszer kialakÃtása nehéz és összetett feladat, 12 takarékszövetkezet közel ezer fiókjának rendszerét kell egységes platformra hozni - Ãrta kérésünkre adott válaszában a pénzintézet.