A Retro Rádió a felnőttek, a Rádió 1 a fiatal felnőttek korosztályában piacvezető. Nyilvánossá tette a 2018. szeptemberi, Rádiós Közönségmérési adatokat a Kantar Hoffman. Az eredmények alapján megállapítható, a MédiaTime portfóliójába tartozó Rádió 1 és Retro Rádió tökéletesen kiegészítik egymást. A Rádió 1 a fiatal felnőttek körében tarolt, a Retro a felnőttek között a leghallgatottabb rádiócsatorna.
Az országos Retro Rádió berobbant, a napi átlagos 1.286.000 fő hallgató minden előzetes becslést felülmúlt. Országszerte hatalmas a sikere a júniusban indult Retro Rádiónak, a friss mérések alapján országosan a 30-59 közötti korosztály 19,92 %-a, a fővárosban 13,64%-a kapcsol naponta az egyetlen országos lefedettségű kereskedelmi adóra. A mérés alapján kijelenthető, hogy az egyik kereskedelmileg legfontosabb, 30-59 éves korosztályban országosan és Budapesten is piacvezetővé vált a csatorna, maga mögé utasítva a Petőfi Rádiót és a Sláger Fm-et.
Az igazi mai slágereknek, az ország legnépszerűbb lemezlovasainak és a Balázsék című reggeli műsornak is otthont adó Rádió 1 a fiatal felnőttek körében továbbra is piacvezető. Országosan és a fővárosban a 15-39-es korosztályban is toronymagasan vezet. A 15-39 éves fiatalok 17,91%-a kapcsol naponta a Rádió 1-re, ezzel megelőzve a Petőfi Rádiót és a Music Fm-et.