Tényleg csak fogni tudjuk a fejünket a Gucci új húzásán: a luxustermékeket forgalmazó divatház ugyanis egy olyan tornacipőt dobott piacra, ami már a dobozból kivéve, újonnan is koszos. Na jó, valójában nem koszos, csak úgy néz ki, mintha koszos lenne. Miközben a legtöbben épp azon fáradozunk, hogy úgy-ahogy tisztán tartsuk a cipőnket, a luxuskategóriából válogató vevőknél úgy tűnik, épp az ellenkező trend van jelen.
A retro formavilágú ’70-es éveket idéző, Screener fantázianevű termék valóban úgy néz ki, mintha eddig egy padláson porosodott volna, vagy egy rég nem látott bőrönd mélyéről került volna elő. Persze a koszos festésnek ára van: egy pár 900 dollár, azaz negyedmillió forint körül van - írja a New York Post.
Ezzel a cipővel alighanem a Gucci szó szerint vette a mocskosul gazdag kifejezést...