Forrás: Thinkstock
Gondolta volna, hogy a közösségi oldalak nemcsak a személyes kapcsolatainkra lehetnek rossz hatással, hanem a pénztárcánkra is?
Több tanulmányban is bebizonyosodott már, hogy sokkal többet költenek azok, akik túl sokat nyomkodják a mobiljukat. A rendszeres Facebook-használóknál például sokkal nagyobb a hiteltartozás, mint azoknál, akik csak néha néznek rá a közösségi oldalra.
A Pinterest képmegosztó oldalon regisztráltaknál pedig bebizonyították, hogy 70 százalékkal költenek többet, mint azok, akik nem használják, vagy nem ismerik ezt az oldalt. Pénztárcája érdekében csökkentse a virtuális világban töltött órák számát!
– A képmegosztó oldalakon számos jópofa, kreatív, ötletes dologgal lehet találkozni, ráadásul sokszor még azt is részletezik, hogyan kell a kinézett tárgyat, ötletet megvalósítani. Az ember akaratlanul is kedvet kap, így nekiáll hozzávalókat vásárolni – magyarázza Szabados Orsolya közösségi médiamenedzser.