Igazán nemes kezdeményezés élére állt a magyar szupermodell, Mihalik Enikő. A vörös szépség az Unicef Magyarország Bajnokaként jótékonysági gardróbvásárt tartott a hétvégén, melyből a befolyt összeget az éhező, elesett gyermekek megsegítésére ajánlották fel. A kezdeményezésben több hazai sztár is részt vett, többek között a Nanushka márka alapítója és tervezője, Sándor Szandra is.
Egy igazán egyedülálló eseményen, a magyar divatrajongóknak is lehetőségük volt megszerezni kedvencük egy- egy ruhadarabját. Ráadásul a vásárlással nemes ügyet is támogattak: Mihalik Enikő az Unicef Magyarország Bajnokaként ugyanis jótékonysági gardróbvásárt tartott. A magyar topmodell a nemzetközi divatvilág fontos szereplőit, valamint magyar hírességeket kért fel, hogy válogassanak ruhásszekrényből néhány izgalmas darabot, amelyeket bárki megvásárolhatott a hétvégén.
Az adományozók közt van a Nanushka alapítója, Sándor Szandra is, aki saját ruháit és a márka sikerdarabjait ajánlotta fel az éhező és elesett gyermekek megsegítésére.
– Nagyon fontosnak tartom az ilyen, és ehhez hasonló kezdeményezéseket. Úgy gondolom, hogy az az egyik legfontosabb feladatunk, hogy segítsünk a rászorultakon, főleg ha gyermekekről van szó.
Nem ez volt az első alkalom, hogy a Nanushka márka teljes mellszélességgel kiállt egy jótékonysági ügy melltt. Legutóbb például a GB & Partners Tőkealap-kezelő Zrt.-vel közösen döntöttünk úgy, hogy a Nanushka csapata 25 ezer euróval segíti a sri lanka-i terrortámadás áldozatait – nyilatkozta a Ripostnak Sándor Szandra.