Ha már az influenszer szó hallatán is kiütéseket kap, vagy netán elkezd idegesen rángatózni, akkor ezt a versenyt nem Önnek találták ki: egy nemzetközi, borokat forgalmazó vállalat ugyanis rozé-influenszereket keres, azaz olyan embereket, akik a legmenőbben, legtrendibben tudják hirdetni a rozéivás szépségeit.
A játék hivatalosan június 8-tól (a nemzetközi rozé-naptól) indul, és nem kell mást tenni, mint posztolni az Instára rozé borral kapcsolatos képeket (plusz persze betagelni a cég Insta-oldalát, a Rosé All Day-t, hogy ők is értesüljenek a posztról) - a nyertes pedig a New York Post szerint egy utazást nyer Franciaországba, a Languedoc-Roussillon régió borvidékére, valamint 10 ezer dollárt (közel hárommillió forintot) is zsebre tehet.
Gyorsan szét is néztünk a neten, eddig milyen lehetséges indulókba futunk bele.
Van a vicces:
A ridegen szexi:
Van, aki duplázik:
Van a villantós:
És persze van, aki művészire veszi a figurát: