Aktuális

Mostantól boldogtalan menüt is kérhetünk a gyorséttermekben

Bors

Létrehozva: 2019.05.02.

A Burger King új kampánya mögötti koncepció, hogy az emberek merjék vállalni érzéseiket, és ne éljenek egy olyan kényszerekkel teli világban, ahol mindig boldognak kell lenni, vagy legalább annak látszódni. A valódi menük arra szolgálnak, hogy senki ne érezze a nyomást, hogy meg kell felelnie, mindenki az éppen hangulatához passzoló menüt választhatja.

Mivel az emberek nem mindig boldogok, nem is kell annak látszaniuk, a Burger King ezzel válaszol a McDonald's Happy Meal kínálatára, valamint így próbálja felhívni a figyelmet a mentális egészség fontosságára. A Mental Health America szervezettel együttműködve hozták létre az öt különféle menüt.

(via)

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek