Aktuális

Júniusban is a TV2 volt a legnézettebb csatorna

Bors

Létrehozva: 2019.06.21.

A Bezár a Bazár! sikere töretlen, így a nézői igényekhez igazodva június 24-től továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként. A műsor fantasztikus májusi eredményei júniusban tovább javultak (17,2 százalékos nézettség a 8-59-es korosztályban), így a TV2 lett a legnézettebb televíziócsatorna a Bezár a Bazár! műsorsávjában.

Hatalmas népszerűségnek örvend a TV2 Bezár a Bazár! című műsora, amely május után júniusban is a nézők kedvence lett. A műsor eddigi júniusi adásaival a teljes lakosság körében mind a 13-szor nyerni tudott az idősávjában az RTL Klubbal szemben, június 14-én a két rivális csatorna közti különbség ebben az idősávban elérte a 8,9 százalékpontot - a TV2 javára.

Júniusban a teljes lakosság körében a teljes napot nézve is tartja vezető helyét a TV2.

TV2 mindhárom vizsgált célcsoportban magasabb közönségarányt ért el, mint az RTL Klub (egész napot vizsgálva). A teljes lakosság körében ez a kiemelt, esti idősávra is igaz. Csoport szinten is mindhárom fontos célcsoportban (18-49, 18-59, 4+), mindkét vizsgált idősávban (teljes nap, prime time) megelőzte a TV2 Csoport az RTL Magyarország csatornáit.

A Bezár a Bazár! a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportokban a 13 adásból 11-szer tudta legyőzni az RTL Klubot sugárzásának idősávjában.
Itt is június 14-én született a legkiemelkedőbb eredmény: a 18-59 évesek körében a műsor közönségaránya 19,0 százaléka volt, míg a legnagyobb konkurens, az RTL Klub 10,3 százalékponttal alacsonyabb, mindössze 8,7 százalékos részesedést tudott elérni az idősávban.

A Bezár a Bazár! sikere megkérdőjelezhetetlen, éppen ezért a nézői igényekhez igazodva a TV2-n tovább folytatódik a műsor június 24-től a Tények után.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek