30–40 perc alatt 80 százalékra „hozzák fel” a lemerült akksit.
Üzembe helyezte első magyarországi elektromos villámtöltőjét az M1-es autópálya bábolnai OMV-benzinkútján a német autógyárak által létrehozott Ionity GmbH. A négy, egyenként 350 kilowattos csúcsteljesítményre képes töltőálláson az angol mellett magyar nyelven is megtalálható a használati útmutató. Összehasonlításul: a most működésben lévő hazai normál és szupertöltők jellemzően 22–75 kilowatt töltési teljesítményre képesek.
A bábolnai egységek a ma forgalomban lévő elektromos autók lemerült akkumulátorait körülbelül 30–40 perc alatt nyolcvan százalékos szintre képesek tölteni. A töltők használata bruttó nyolc euró, azaz 2570 forint. Ez független attól, hogy mennyi ideig használják őket, és mekkora töltést vesz fel a rákapcsolt gépjármű.