Aktuális

Beindult a cicaharc Karl Lagerfeld macskájáért

Bors

Létrehozva: 2019.08.19.

A legendás divattervező, Karl Lagerfeld februárban hunyt el - hátrahagyva többek közt szeretett cicáját, Choupette-et, akinek hosszú évek óta igen komoly rajongótábora van többek közt az Instagramon. A Page Six információi szerint azonban a divatdiktátor halála óta komoly harcok zajlanak a háttérben a cicáért - illetve a márkáért, amit a négylábú képvisel.

A cica Insta-oldalát, a Choupette’s Diary-t ugyanis még 2012-ben indította Ashley Tschudin. A macska népszerűsége gyakorlatilag neki (no meg persze Lagerfeldnek) köszönhető - ő volt ugyanis a cica “hangja” számos cikkben és egy könyvben is, a közösségi oldal mellett, természetesen.

Az oldal 285 ezer követőt gyűjtött be, és rendszeresen osztotta tovább Lagerfeld posztjait - a divattervező halála óta azonban a stábja nem biztosított többé hozzáférést Tschudinnak a képekhez, így az oldalon február óta nem is nagyon történt semmi.

Pár napja azonban megjelent egy új Insta-oldal, a Choupette Officiel: ugyan még nem tisztázott, kik készítették ezt az oldalt, de Tschudin úgy sejti, hogy a cica új tulajdonosa, aki Lagerfeld régi stábjával gyakorlatilag ki akarja túrni őt a Choupette-brandből. Könnyen lehet, hogy sikerül is nekik - ugyanakkor jogi lépéseket még egyik fél sem tett. Azt nézve azonban, milyen komoly értéket képvisel a néhai tervező házikedvencének a neve, nem lehetetlen, hogy egy idő után a bíróságon folytatódik majd a cicaharc.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek