Aktuális

Aki ezt az Insta-oldalt kitalálta, egy zseni: azért fizetnek a gazdagok, hogy megmutathassák, mennyit fizettek

Bors

Létrehozva: 2019.09.19.

Pofátlan viccnek indult, de könnyen lehet, hogy sokmilliós üzlet lesz belőle.

Aki ezt az Insta-oldalt kitalálta, egy zseni: azért fizetnek a gazdagok, hogy megmutathassák, mennyit fizettek

Egészen elképesztő ötlet jutott eszébe egy fiatal német informatikusnak. Leonard Weinstock kitalálta, hogy készít egy weboldalt, illetve egy hozzá tartozó Instagram-profilt, aminek egyetlen lényege van: bárkinek a fotója kikerül, aki fizet legalább 1000 dollárt (közel 300 ezer forintot). Azaz a Golden Price Tag egy egyszerű fotógaléria, fényképenként egy árcímkével, ami azt mutatja, kinek mennyi pénze van, amit ki tud dobni az ablakon egy (lássuk be!) teljesen felesleges és értelmetlen dologra.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Did I really just spend $1000 on this picture? Yeah whatever. @leonard_weinstock

GOLDEN PRICE TAG (@golden_pricetag) által megosztott bejegyzés,

Weinstock először a saját fotóját osztotta meg, majd felvetette a barátainak is, hogy csatlakozzanak - persze pénzt már tőlük is kért, barátság ide vagy oda. Volt, aki 3000 dollárt fizetett be. A Mashable, amikor beszámolt az oldalról, meg is kérdezte a fejlesztőt, nem befolyásolta-e a baráti viszonyt, hogy pénzt kért, mire ő csak annyit felelt: “Ekkora összeg nem volt nekik nagy dolog.”

Komolyra fordult az ügy?

Weinstock eredetileg egyfajta viccnek szánta a Golden Price Tag oldalt, amin gazdag barátai körében poénkodhatnak, ám miután a PetaPixel fotós oldal írt róla egy cikket (nem tudva, hogy az összes eddigi “megrendelő” a baráti körbe tartozott), jelentkezett egy idegen, hogy ő is csatlakozna. Ezer dollárt fizetett, képéhez pedig azt a szöveget mellékelte: “Még mindig olcsóbb volt, mint az aznapi pezsgőm.”

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Still less expensive than the champagne that day @the_victorious_b.i.g

GOLDEN PRICE TAG (@golden_pricetag) által megosztott bejegyzés,

Noha lehet, hogy csak egy egyszeri alkalom volt (már ekkor is megérte) - de olyan bizarr a Golden Price Tag ötlete, hogy sajnos könnyen elképzelhető, hogy valóban kinő belőle egy sokmilliós üzlet.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek