A héten nyitja meg kapuit Európa legnagyobb autókiállítása, a Frankfurti Autószalon, és ennek megfelelően már érkeznek az információk, az új modellek, és úgy tűnik, nagy tűzijáték lesz a kiállítócsarnokokban.
Az már egyértelműen látszik, hogy az autóipar mindent az elektromos autóra tesz fel, és jelenleg a legnagyobb kihívó a Volkswagen, mely csoportszinten több tucat elektromos modellel fog megjelenni az elkövetkező években. A legfontosabb, az alapot jelentő ID.3 most a frankfurti kiállításon fog bemutatkozni, amelynek már az az új padlólemez adja a vázát, amire a cég jövőbeni elektromos autói fognak épülni. Az elektromos autóknál a hatótávolság mindig a legelső kérdés, a VW ígérete szerint 350-550 kilométer megtételére lesz képes az ID.3 a választott akkutól függően, miközben tágas utasteret kínál öt utas számára.
Ugyanerre a padlólemezre épülne az egyelőre tanulmányként bemutatkozó Cupra Tavascan, amely már első látásra is lenyűgöző. A spanyol dizájnerek, kihasználva az elektromos hajtás előnyeit, ahol nincs szükség olyan sallangokra, mint a nagy motortér, a vízhűtés és egyéb formaromboló elem, megalkottak egy szemet gyönyörködtető szabadidőautó-jellegű sportkocsit. Ez a koncepció az első utcai Cupra, amely tisztán elektromos hajtáslánccal rendelkezik, arányait elektromos szíve határozza meg és emeli ki, teszi mindezt kipufogócsőből származó káros anyag kibocsátása nélkül.