Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar divat nemzetközi térhódítása. New York divatfellegvárában a Sohoban nyitott boltot Nanushka.
Október utolsó napjaiban újabb boltot nyitott meg a Nanushka. Első tengerentúli márkaboltja New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Soho-ban, a nemzetközi divat egyik fellegvárában található.
Az impozáns, háromszintes, 350 négyzetméteres bolt olyan luxusmárkák üzletei között helyezkedik el, mint a Louis Vuitton, a Gucci, a Mansur Gavriel, de a környékén található a városrész legnagyobb Apple boltja is, kiemelten frekventált helyen van tehát nem csupán a város lakói, de az oda látogató turisták szempontjából is.
A Nanushka termékei ugyan elérhetőek voltak már korábban is az amerikai kontinens vásárlói számára, például a legnagyobb nagykereskedelmi partnerek kínálatában és az online felületen keresztül, azonban a bolt megnyitásával a Nanushka lesz a legelső a kelet-európai régióban jelenlévő divatmárkák közül, amelyik a tengerentúlon nyithatott saját márkaboltot.
Az ünnepélyes megnyitót október 29-én tartották a New York-i Sohoban, a Wooster streeten. Természetesen ott volt a vendégek között a két világhírű magyar modell Mihalik Enikő és új párjával Dylan Sprouse-val Palvin Barbara is.
A megnyitót követő koktélpartin az ételeket Laila Gohar készítette, aki “többféle érzékelhető étkezési élményt nyújtó” étel-installációiról híres. A partira VIP vendégek, hírességek, a sajtó képviselői és influencerek kapnak meghívást, akik körbesétálhatták az új üzletet és megnézhették a téli kollekció darabjait.
(Ripost)