A SEAT nem bízza a véletlenre a jövőjét. Talán kicsit szembe is menve a piaci trendekkel, ezúttal a Leon modellt újították meg, a cégcsoport szokásaihoz híven az új Golf alapjain. A spanyol cég több mint 1,1 milliárd eurót fektetett be annak érdekében, hogy hatékonyabb motorokkal, a következő szintű csatlakoztathatósággal és vezetési támogatással, nagyszerű dinamizmussal és szemet gyönyörködtető esztétikával rendelkező járműveket hozzon a piacra.
A SEAT a martorelli létesítményeiben mutatta be a vadonatúj SEAT Leon modellt, melynek célja a kompakt szegmens élénkítése. A SEAT Leon mindig is a márka termékpalettájának pillére volt, amit háromgenerációnyi élettartama alatt több mint 2,2 millió értékesített darab bizonyított. A negyedik generációt úgy tervezték és fejlesztették, hogy folytathassák ezt a kiemelkedő teljesítményt, és a konnektivitást a hatékonyság, a dinamizmus és a biztonság szempontjából a következő szintre emeljék.