Érdekes, de találó reklámot készített Ryan Reynolds cége egy társkeresőnek.
Míg a legtöbb cég óvatosan használja a viszontagságos idei évet vagy éppen a pokol urát, amikor reklámozni akar, addig Ryan Reynolds reklámcége, a Maximum Effort legújabb kampánya kíméletlenül felhasznál és fanyar humorral a néző orra alá dörgöl minden kellemetlen pillanatot. Nem is csoda, hogy a Match.com-nak készített három pokoli alkotás felrobbantotta az internetet.
A történet 11 hónappal ezelőtt kezdődik az alvilágban, ahol a sátán éppen unatkozva figyeli mobiltelefonján a társkeresőt, amikor is bekövetkezik az elképzelhetetlen: az oldal partnert talált neki.
Bár az átlagember, aki átélte 2020-at, pontosan tudja, hogy az évet megtestesítő nő és a bukott angyal „lelki társak”, a Sátánnak csak az első randin tűnnek fel a „közös vonások”.
Szikrázik a levegő, szóródnak a villámok, és végül a nő töri meg a csendet:
Szóval honnan származol?” „A pokolból” – válaszolja a Sátán. „Én is” – mondja a nő.
Ezt követően tanúi lehetünk, ahogy a turbékoló szerelmespár az év folyamán – a járványügyi intézkedéseknek köszönhetően is – két kanállal falja az életet: kempingezés egy „WTF” (egy angol kifejezés rövidítése, jelentése: mi a „fene”) feliratú amerikai futballpályán, közös edzés és jógázás egy lezárt konditeremben, filmnézés egy üres moziban, WC-papír-lopás egy mosdóból, szelfizés egy felgyújtott szemetes előtt.
A legszebb pillanatok közé még az is befért, ahogy a Sátán többszöri győzködés ellenére sem hajlandó bemenni egy templomba.
A romantikus kisfilm végén a Sátán és 2020 a Queensboro bridge mellett egy padon ülve, összebújva nézi, ahogy meteoritok csapódnak be New Yorkban.
„Csak azt szeretném, ha ez az év sohasem érne véget” – mondja a Sátán. „Ki akarná?” – teszi fel a költői kérdést partnere.
Reynolds cége itt nem állt le, két újabb reklámot jelentetett meg. Az elsőben a Sátán és 2020 egy páros interjúban számol be románcáról a kulisszák mögött.
A Match.com reklámjának szlogenje már a jövőbe tekint, az ironikus filmmel hátra kívánják hagyni ezt a borzalmas évet, és ezt kérik a felhasználóiktól is: „Legyen 2021 az ön éve.”
A rendhagyó marketingfogás elsöprő sikert aratott a YouTube-felhasználók között, akik szintén humorral fűszerezték kommentjeiket.
(via)