Gyurcsány Ferenc emberei ott vannak mindenhol a városházán. Olyannyira, hogy a BKK igazgatósági elnöke maga Draskovics Tibor, aki korábban Gyurcsány pénzügy-, majd igazságügyi minisztere volt. A 2019-es baloldali budapesti győzelem után természetesen ő is egyből magas pozíciót kapott Karácsony Gergely főpolgármestertől. Draskovics Tibor nagy ívben kerüli a nyilvánosságot, A riportnek azonban sikerült elcsípnie egy budai pékségnél, ahol a mutyizás közben besült BKV-busztenderről kérdezték.
Azonban csak fenyegetőzésre futotta Gyurcsány bizalmasától.
Miután A riportert többször is megkérdezte a busztender körülményeiről, hogy miért éppen az a cég nyert, amely Tüttő Kata volt férjéhez, Leisztinger Tamáshoz köthető, Draskovics megpróbált kitérni a kérdések elől. Majd megfenyegette a stábot, hogy ha látszik a rendszáma, beperli őket. Tehát válaszadás helyett csak fenyegetőzött...
A műsorban megszólal Kerpel-Fronius Gábor főpolgármester-helyettes, leleplező dokumentumot mutat meg Fürjes Balázs, a főváros fejlesztésért felelős kormánybiztos, hozzászól Hollik István, Wintermantel Zsolt és Lehoczki Ádám fideszes politikus, továbbá Deák Dániel, a XXI. Századi Intézet elemzője. A nyilvánvaló baloldali visszaélésről és a visszatérő Hagyó-korszakról a stúdióban Bohár Dániel Láng Zsolttal, a Fidesz-KDNP budapesti frakció vezetőjével beszélgetett.
A Karácsony Gergely vezette főváros egy olyan cégtől akart buszokat bérelni, amely egyáltalán nem rendelkezik járművekkel, a pályázat kiírásakor még nem is létezett, illetve offshore hátterű, a tulajdonosok mögött pedig a szocialista oligarcha Leisztinger Tamás tűnik fel. Nem csoda, hogy az oknyomozás során az egyik érintett cégnél sem találtunk – nemhogy buszokat – de még embereket sem. Leisztinger egyébként korábban Karácsony helyettesének, az MSZP-s Tüttő Katának volt az élettársa, tehát a biznisz kiindulópontja akár ez is lehetett. A több száz milliós mutyiról, az új buszok nélkül maradt budapestiekről A riporter megkérdezte volna Karácsony Gergelyt és Tüttő Katát is, azonban a kampány idején átláthatóságot hirdető városvezetők menekültek az interjú elől.
A Budapesti Közlekedési Zrt. még áprilisban írt ki közbeszerzési eljárást használt dízel üzemű, alacsonypadlós, csuklós buszok bérlésére. A dokumentum szerint a BKV hat darab, legfeljebb 12 éves, légkondicionált EURO négyes környezetvédelmi besorolásnál nem rosszabb osztályú autóbuszt bérelne 12 hónapra. A nyertes a CR-Facalities Zrt.., ennek a székhelyén és a Leisztinger emberei által fémjelzett kapcsolt vállalkozásoknál sem leltünk munkát végző emberekre, buszokra. A vállalatot hét nappal azelőtt jegyezte be a cégbíróság, hogy lejárt volna a BKV tenderének határideje. A megbízás keretösszege összesen 342 millió forint.
A riport készítése közben a főpolgármester írt egy Facebook posztot, amelyben arról értekezett, hogy a BKV nem köti meg a szerződést az offshore céggel. A kijelentéssel az a legfőbb probléma, hogy azt már megkötötték több mint egy hónapja. A Riporter birtokába jutott dokumentum szerint október 30-án megszületett az egyezség. Tehát Karácsony Gergely ismét nem mondott igazat.